Recenze (2 318)
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Klasická vyvražďovačka, která je hodně krvavá, má pěkné hrdinky ale jinak nevybočuje z průměrných krváků. Za mě 65% :)
Těžká váha (2005)
Skvělý film, který vtáhne do děje a člověk se dokáže vcítit k hlavnímu hrdinovi. Film je dobře obsazený a hlavní role pěkně zahrané. Já si ho užil a dávám 90% :)
Těžko ho zabít (1990)
Jeden z nejlepších Seagalových filmů vypráví příběh pomsty člověka, který přišel o rodinu a sám se probudil po sedmi letech z komatu. Příběh je sice jednoduchý, za to je zde spousta kvalitní akce, kvalidních bitek a Seagalova Aikida. Film provází i spousta skvělých, nezapomenutelných hlášek. Pro mě už je to klasika žánru a dávám jí 100% :)
The Angriest Man in Brooklyn (2014)
Pěkný, místy smutný příběh, který má vyhovující délku. I když Williamse vůbec nemusím, tady mi nevadil a jeho role mi sedla. Za mě 80% :)
The Crucifixion (2017)
Pěkný horůrek s tísnivou atmosférou a nějakou tou lekačkou. Jasný, není to vrchol žánru, ale mě se to na jedno podívání líbilo. 69% :)
The Day the Earth Stopped Masturbating (2012)
Hodně vtipnej kraťas. :D Za mě 80% :)
The Debt Collector (2018)
Ale jo, průměrné akční béčko to je, akce je zde celkem dost, jak bitkařské, tak i nějaké té střílecí. Děj filmu je jednoduchý, ale nenudí. Za mě 50% :)
The Defenders (2017) (seriál)
Pro mě očekávané spojení MARVELovských seriálových hrdinů začíná vlažnějším seznamovacím tempem a postupem série graduje ve strhující finále. Seriál je spíš víc pokračování Daredevila, protože se zde víceméně pokračuje v příběhu, kde druhá série DD skončila. Rozhodně to není na škodu. Hlavní hrdinové k sobě hledají cestu, která není zas tak jednoduchá, jak by se očekávalo. Záporáci jsou parádní a celá organizace nejen hrdinům pěkně zatápí.Co se týče akce, tak té je tu hodně a je ve stylu Daredevila. Já si to užil a dávám 80% :)
The Devil's Rock (2011)
Průměrnej horůrek, který má pěkný ztvárnění ďábla, ale kdo tam byl vlastně větší ďábel? :) Filmek má pěknou atmosféru, jednoduchý příběh a dobré obsazení hlavních rolí. Zasazení před den D v druhé světové válce je určitě plusem filmu. Za mě 55% :)
The Divide (2011)
Zajímavý filmek o tom, jak se přeživší po atomovém útoku skryjí v protiatomovém krytu. Zezačátku se nic moc neděje, ale počase začne působit ponorka, nedostatek vody a taky psychika narušená nemocí z ozáření. To jak se některé postavy "vybarví" je fakt drsný. Mě se filmek líbil, ale asi neni pro každého. Za mě 70%. :)