Recenze (267)
Critters (1986)
Dosť milý a zaujímavý horor o minipríšerkach z vesmíru zvaných Critters, ktorí ma najviac pobavil tým, že vyhodili na konci filmu dom do vzduchu rodinky a Brad ho vrátil do pôvodného stavu. Dej sa odohrává u rodinky Brownových.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Obidve časti tejto komédie s jedinečným komikom Jimom sú skvelé. Táto prvá časť je dosť zábavná. Jim tu robí skvelé tváre a grimase, pri ktorých sa človek zasmeje. Výborný Ace, ktorý našiel a zachránil snehovú vločku, hudba z filmu Mission Impossible si odo mňa zaslúži 10 z 10.
Nico - víc než zákon (1988)
Jedine Stevenové, Arnieho, Bruceove a van Dammeove filmy ma najviac bavia. Nico - tento prvý film ma dosť zaujal tým, že Steven tu podal dosť slúšny výkon. Výborné akčné scény, hlavne, jak bol Nico v bare.
Muži v práci (1990)
Moja klasika detstva. Túto komédiu mám doma a môžem ju pozerať skoro každý deň. Výborné a vtipné hlášky k filmu, napr. jak nájdu mŕtvolu v smetiaku, atď... Túto komédiu mám na vhs so slovenským i českým dabingom, ktorú nikdy nedám z ruky za nič na svete. Dokonca i soundtrack nemá chybu. Charlie Sheen a Emilio Estevez na tejto komédií najviac u mňa zabodovali na jednotku, ale filmy Mladé pušky a Kralove sexu tiez boli dobre filmy.
Hollywoodští rivalové (2009) (seriál)
Moja najlepšia časť: Schwarzenegger vs. Stallone. Obidvaja herci majú výborné filmy.
Teror ve vlaku (2002)
Niektoré scény mi pripomínajú film: Přepadení 2: temné území so Seagalom
Nemilosrdná spravedlnost (1991)
Viděl někdo Richieho, ví někdo proč Richie zabil Bobbyho? Toto je moj najobľúbenejší 1 film so Stevenom. Hlásky nemajú chybu, napr. Richie: jak se cítiš, Bobby ? Ted uz se nesmejes, co ? Gino musí odhaliť smrť priateľa. Seagal v skvelej forme.