Recenze (17)
Avatar (2009)
3* a to jen za technické zpracování
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Film skvěle zrežírován , ale oproti minulému dílu mnohem nudnější a málo akční.Yates je ale první režisér který Harrymu dal pořádnej šmrc , a to nemluvím o parádních scénách a efektech.Film má takový strašidelný nádech , někdy možná až hororový.V klidu film , a už se těším na relikvii smrti.
Lví král (1994)
Můj nejoblíbenější animovaný film.Krásný film který dokáže chytnout za srdce , a k tomu skvělá hudba Hanze Zimmera.95%
Evoluce (2001)
Skvělý film , ktetý mě opravdu pobavil.Výborné obsazení , které nezklamalo.Dávám tomu 74% a myslím si, že by si tohleto hodnocení zasloužilo i tady na čsfd.
The Doors (1991)
Na tomto filmu je krásně vidět že pokud chcete brzo zemřít mějte životní styl jako Jim Morrison. Výborný umělec , kdy Oliver Stone skvěle zfilmoval jeho život.Tento film není o The doors , tenhle film je o Jimu Morrisonovi , měl by se jmenovat Morrison.Velmi pěkný film , který je nutností pro fanoušky.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Neuvěřitelně nudný film , který byl akorát v celku dobře natočen a ve kterém mě z herců nadchnul jedině tak Jude Law. Spielbergův zaručeně nejhorší film.
Ostrov (2005)
Nejlepší počin toho to “režiséra“.Bayovi filmy vůbec nemusím , ale tento se opravdu podařil jak po stránce příběhové , tak i po stránce technické.76%
Big Lebowski (1998)
Kur*vskej nářez kterej mě fakt dostal , nic moc sem od toho to snímku nečekal , ale po zhlednutí sem nemohl věřit vlastním očím.Film který nemá žádnou dech beroucí zápletku a motá se prakticky kolem „koberce“ a přitom se vůbec nenudíte to se mi teda opravdu líbí.Podle mě nejlepší komedie bratří Coenů .
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Jeden z mála filmů kde mě nevadí George Clooney. Skvělá komedie která mě ani chvíli nenudila.
Od soumraku do úsvitu (1996)
Co jiného dodat je to GENIÁLNÍ.