Recenze (965)
Cesta ven - Série 2 (2023) (série)
Proč jen tak z hecu(a obrany), ty krvežíznivé pomalochodce nepálili? Nebo jim nesekali hlavy? Záhad mnoho... zbytečně. Vysílačka, halušky, vzor, bytosti, dalsi bytosti, pes, stromy, pohyb stromů, nezapojovaní obyvatel do diskuzí ohledně samotné zahady, tunel pod domem, prostě hafo. Snad nezapomenu, ze má být další série. Kdyby ano, asi vůbec nevadí.
Cesta ven - Série 1 (2022) (série)
To mysteryčno zaujalo.
Navzdory smrti (2021)
Vtipné ale.., svým způsobem jsem na tom zafaral.
Útěk (2012)
Ta albína super. Lepší průměr...
Butchers (2020)
Sranda. Těším se na dvojku.
Úsměv (2022)
Za mě velká paráda.
Stoupat jak dým (1978)
Mazec. Absolutní klasika, kterou by měl vidět hulič i nehulič. Džouky téměř permanentní. Hudba cajk. Poslouchal jsem soundtrack a ten je také skvělý.
Out of Darkness (2022)
Kamerově, zvukově paráda. Atmo prostředí, příroda, super. U toho bych to nechal...
Konstelace - Žít a nechat zemřít (2024) (epizoda)
Druhý díl pecka!
Konstelace - Raněný anděl (2024) (epizoda)
Za mě zatím dobrý, hlavně efekty a výkony herců. Konec prvniho dílu to sice jemně zazdil, ale říkám si... dám tomu šanci.