Recenze (138)
Support Lesbiens - live (2004) (koncert)
Zájem o Supporty časem upadl - Bet My Soul si ale ráda poslechnu i dnes.
U2: The Best of 1990-2000 (2002) (video kompilace)
Electrical Storm, Stuck In a Moment You can´t Get out Of a Larry Mullen jr.
Robbie Williams: živě z Knebworthu (2003) (koncert)
How my daddy said: "Což o to. Zpívá pěkně, dobře vypadá, jen kdyby ze sebe nědělal takovýho koko.a"! :D
Madonna: Sticky & Sweet Tour (2009) (koncert)
Show bez poslouchatelnýho zpěvu. Než dát těžký prachy za lupen, udělám si doma show za pár korun a budu z ní mít větší radost. Pověsim si pár prskavek na balkon, vypustím do světa pár barevnejch balonků a můžu jít spát. Á propos - Viděl jste ji už někdy někdo s nohama u sebe?
Cesta do Ameriky (1988)
Cestu do Ameriky a Záměnu mám moc ráda, ostatní filmy s Murphym sou těžký propadáky.
Faktor strachu (2001) (pořad)
Někteří lidé jsou těžce prodejný čuňata a pro učinkující Faktoru strachu to platí o to víc. Pokud se tam zrovna někdo nedáví sraženou krví nebo rozšlapanýma žížalama, dá se na to koukat - ono hlavně člověk se může vyžít se svou škodolibostí - dobře jim tak, když pro peníze neví co by! :)
Návrat do ráje (1983) (seriál)
Pokračování už mě tolik nebavilo.
Nový svět (2005)
Nevím proč, ale tak trochu mám problém s Colinem Farrellem. Mnohými chválen, mě nechává na pochybách. Snad až na Tábor tygrů. Nový svět na mě působil podobně jako Alexandr Veliký. Táhnoucí se cajdák - ovšem viděn v klidu doma s možností přetáčení. Alexandra jsem v kině horkotěžko vydýchávala. Opravdu povedená byla kamera, hudba Jamese Hornera a lehce mrazivé roztoužené scény. Více ve mě tento film nezanechal.
Hranice nemožného (2008) (seriál)
1/ Šílený vědec W. Bishop, který všechno ví, vyřeší a na všem se podílel. Po pár dílech trošku nuda. Škoda. 2/ Začíná to peckovatět. 3/ Nabralo to supr obrátky, nemůžu se odtrhnout.
Telefonní budka (2002)
Nikdy více.