Recenze (7 421)
Živý kokon (1993) (TV film)
Tradičné klišé - ľudia v jednom bunkri, ktorých zachváti ponorková choroba...klasické hádky a obviňovania, na ktoré teda nie som veľmi zvedavý. Akurát je tam vsadený scifi prvok v pododbe záchrannej vesmírnej sondy unášanej vesmírnym vetrom.
Lebkouni: Nedotknutelní (1996) (TV film)
Asi najlepší film z tejto série, hlavne vďaka zaujímavmu námetu.
Proteus (1995)
Lacno pôsobiaci scifi horor, ktorý hlavne v maskách a špeciálnych trikoch vôbec neobstojí. Príbeh je jedno predvídateľné klišé, v ktorom len s ťažkosťami dokážete fandiť hlavným hrdinom. Pozor, film obsahuje množstvo nelogičností.
Mutant (1995)
Priemerný sci-fi triller s obstojnými efektami či zápletkou. Ale obsahuje plno nelogičností (dievča nikdy nevidela auto, a hned vie šoferovat, pozná predpisy a pod, v každom aute čo nastúpi, sú klúče v zapalovaní, bez výchovy ovláda spoločenské spravanie (teda niekedy nie, proste podla toho, ako sa to hodí do scenára), ovláda všemožné technické záležitosti,...). Samotná blondína, ktorá zvykne hrat v C-čkových filmoch, je dosť nesympatická. Zato Whitaker ako herec potešil.
Stíny mrtvých (2001)
Banderas mi v akčných filmoch nikdy veľmi nesedel, ale v tejto mysterióznej dráme ako kňazovi mu to celkom svedčilo. Čo sa týka príbehu, ten je skôr zaujímavý z vedeckého pohľadu a z teologickými následkami, ktoré z neho vyplývajú. Línia izraelsko-palestínskeho konfliktu však udáva tendenciu. Inak je to nenáročná dráma s pár prvkami akcie, ktorá skôr pripomína európske spracovanie.
Kokain (2001)
Veru tak, za chyby sa platí. Za okamihy štastia sa platí dlhoročnou bolesťou samoobviňovania. A blbci platia dvojnásobnú cenu. Takže Georga Junga by mali pustiť v tomto roku. Ak ešte nezomrel, tak by sa to prepúšťanie mohlo objaviť aj v médiách.
Alarido del terror (1991)
Na scifi môže divák zabudnúť, jedná sa o čisto(ne)krvný horor. Lacné masky, bez atmosféry a s trochu topornými výkonmi hercov. Príbeh je priamočiary až primitívny a jasne predvídateľný.
Here Comes Honey Boo Boo (2012) (pořad)
Ľudské zoo alebo Život medzi sviňami.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
"Korowa Milka" jednoznačne ťahá tento "ňjú western". Zaujímavý námet sa láme v závere, keď sa z absolútnej nelogických dôvodov začínajú postavy filmu chovať podivne. Neberúc to v úvahu, dočká sa divák koní, akcie, tempa, prestreliek ako v klasických westernoch.
Drž hubu! (2003)
Nie je to síce žiadna suprová komédia, ale čakal som niečo horšie. V podstate sa dala zvládnuť. Reno bol v pohode, Depordieu trochu menej, ostatné postavy fakt iba do počtu. Spracovanie typicky francúzsky ležérne. Ešteže mal film príjemnú stopáž.