Recenze (1 022)
Nouzový let (2016)
Na plný počet bych to neviděl, ale na krásný 4 hvězdy určitě. Rusové zabodovali. Parádní napínavá podívaná. Doporučuji.
The Timber (2015)
Tak z tohohle westernu jde vážně zima :) A on by ani nebyl tak špatný nebýt chaotické režii. Škoda, i tak dávám 55%. Třeba na nedělní odpoledne nikoho neurazí.
Krvavá pomsta (2016)
Celkem zklamání. Ti West asi není zrovna originální scénárista, alespoň teda zde se moc nevytáhl. 40%
Pán kouzel (1995)
Jo atmosféru to má dobrou, ale já čekal od Barkera asi trochu víc, scénář mi taky připadal slabší. No i tak dávám 60%.
Sadako vs Kayako (2016)
Naprostá zbytečnost. Původním filmům nešahá Sadako vs Kayako ani na paty. Rozhodně nemůžu doporučit. Ztráta času.
Smrt v patách (1988)
Celkem průměrný akční thriller, ale díky vynikajícímu obsazení a nádherné přírodě krapíček nadhodnotím. 70%
Smrtící rána (1989)
Don Johnson versus nácková. No celkem ucházející podívaná. Nenudil jsem se. 65%
Podezřelý (2013)
Velmi kvalitní akční nářez z Jižní Koree. Automobilové naháněčky té největší kvality. I ostatní akční pasáže jsou perfektní. Dávám 80%
The Remains (2016)
Naprosto zbytečný horor. Podobných duchařin je spousta, a tenhle nemá nic čim by vybočoval z podprůměru. Ztráta času.
The Call Up (2016)
Velmi milé a nečekané překvapení. The Call Up si rozhodně zaslouží větší hodnocení a rozhodně stojí za shlédnutí. Já dávám 70% a doporučuji.