Recenze (1 021)
Stan Against Evil (2016) (seriál)
Ve srovnání s Ash vs Evil Dead tento seriál samozřejmě značně pokulhává, ale i tak po 6 dílech dám pěkné průměrné tři hvězdy.
The Grand Tour (2016) (pořad)
Už ta úvodní scénka příjezdu kluků doslova brala dech. Návrat těch nejlepších automobilových šílenců se tak povedl na jedničku. Jen tak dál.
Tell Me How I Die (2016)
Celkem slušný horor se zajímavou zápletkou. Nenudil jsem se, ale víc než na lepší průměr to nebude. Na nedělní zabití nudy to stačí.
Ouija: Zrození zla (2016)
Rozhodně lepší než první Ouija. Ke konci atmosféra už řádně houstne, jen škoda, že to nepřišlo dřív. Přes půlku filmu je to totiž celkem hororová nuda. No i tak dávám pěkných 60%
The Monster (2016)
Za málo peněz hodně muziky. Jo někdy to platí, ale tady až tak ne. Film má rozhodně svoji atmosféru, ale bohužel víc než na průměr to nestačí. Rozhodně ovšem neurazí.
Fear, Inc. (2016)
Celkem bída. Ke konci se to rozjede, ale jinak podprůměr. A ten hlavní "hrdina" mě vážně hodně otrávil film nejvíc.
Karanténa 2: Terminál (2011)
Miluji první dva filmy Rec ze Španělské produkce. Tahle amícká verze není sice špatná, ale kvalitou rozhodně pokulhává, ale zase je lepší než třetí Rec Génesis. Dávám 60%
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Clint a Tom, tahle kombinace prostě už předem znamenala velkou kvalitu. A taky, že se tak nakonec stalo. Doporučuji
The Windmill Massacre (2016)
Celkem povedený kousek z Holandska. The Windmill Massacre mě na hodinu a půl zabavil a já můžu jen doporučit.
Standoff (2016)
Já můžu Standoff doporučit. Rozhodně jsem se nenudil a 80 minut uběhlo jako nic. Plusem je i vynikající obsazení.