Recenze (1 021)
Expanze (2015) (seriál)
Po hodně dlouhý době konečně vynikající sci-fi seriál. Už se těším na druhou sérii.
Bratři Sackettové (1979) (TV film)
Vynikající western a obsazení. Lze jen doporučit.
Fender Bender (2016)
Plusem je dobrá muzika, jak ze starých dobrých osmdesátkových bijáků a taky maska zabijáka. To ostatní ničím nepřekvapí, jako je ostatně u podobně založených hororů zvykem. Prostě průměr.
Podtrh (2001) (TV film)
Já trochu nadhodnotím a dám čtyři hvězdy. Podtrh je samé westernové klišé, ale já se i tak bavil. Perfektní na nudný víkendový den.
Zhasni a zemřeš (2016)
Docela zklamání, čekal jsem mnohem víc. Průměrný horor
31 (2016)
Zklamání, tohle jsem opravdu od tvůrce Vyvrženců nečekal. Pár dobrých scén a hlášek se sice objeví, ale jinak těžký průměr. 60%
Sebevražedný oddíl (2016)
Ještě se na Suicide Squad kouknu jednou a možná hodnocení zvednu, ale jinak zatím jen za tři hvězdy. Docela zklamání, ale jak říkám, ještě se uvidí.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Normálně bych dal 3 a půl hvězdy, ale to nejde, tak krapet nadhodnotím nahoru jako fanda. Ovšem předchozí dva filmečky se páčili víc. No i tak kvalitni sci-fi pokoukáníčko.
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
Celkem zklamání. Scénář takovej nemastnej neslanej. Největším plusem jsou zajímavé lokace. 50%
Boj za svobodu (2016)
Verbal je normální kokot. Jinak Free State of Jones můžu s klidem doporučit. Možná trošku delší, ale pořád velmi dobré drama s vynikajícím Matthewem v hlavní roli. Dávám 70%.