Recenze (1 021)
Clona (2008)
Další zbytečný remake.Oproti originálu celkem nuda.
Poslední premiéra (2008)
Je to celkem podařiná duchařina, ale až moc mi to připomínalo film Shutter.Myslím ten thajské produkce a ne trapný remake amíků.V porovnání s tímto filmem Poslední premiera trochu zaostává,ale i tak tenhle horor určitě neurazí.
Stopy zmizelých (2008)
Zajímavé spojení westernu a hororu.Jen je škoda toho zpracování.Napětí z filmu je docela mizivé.Je to škoda mohl z toho být dobrej snímek,takhle jen průměr.
13: hra smrti (2006)
Dobrej nápad a na thajskou produkci nadstadartní film.
Ze záhrobí (1986)
Docela se mi to líbilo.Na rok vzniku celkem maso.
Pod kůží (2008)
Naprosto souhlasím s Paldinim.
Čelisti (1975)
Stará dobrá klasika od mistra Spielberga s vynikající přímo mrazivou hudbou a nádherným závěrečným lovem na tu malou rybičku:-).
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Tak tohle pokračování je vyložený trapas. Rob Cohen to prostě nezvládl a jen vyždímal předchozí dva díly, navíc hrozným způsobem.
Mumie se vrací (2001)
Není to sice tak dobrý jako první díl, ale pořád je to celkem zábavná oddychová podívaná. Mumie se vrací je sice pekelně přepleskaný film, ale já mám ty mumie prostě rád.
Mumie (1999)
Tenhle film mám moc rád. Skvělá oddychová dobrodružná podívaná. Musím jen doporučit. Čas honu na sušenou mumii začíná.