Recenze (150)
Game Story (2024) (seriál)
Absolutně nevyužitý potenciál. Strašná škoda jakým způsobem je to zpracováno. Čekal jsem mnohem více informací o našich herních peckách a poslední zbytečná epizoda to jenom podtrhuje.
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizoda)
Takhle to má vypadat! Ep. 3 odpuštěna.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Bylo to celkem vtipné, ale někdy trapné a nudné. Prostě fraška. Hlavně mi vadí, jak teď všude tlačí homouše. V tomto mě Disney fakt štve. Nevnucujte to normálním lidem, kteří o to nestojí.
Jan Žižka (2022)
Předem bych chtěl vyjádřit velikou podporu a uznání Petru Jáklovi za to, že má koule a vůbec se do takového velkého projektu pustil. Nainvestované peníze jsou vidět a zahraniční velká jména také. Myslím, že kdyby se raději v Česku natočily 3 pořádné drahé filmy za rok než 15 sraček, bylo by lépe. Cením si i faktu, že film je natočen výhradně v reálných interiérech a exteriérech. Žádné zelené plátno. Nádherná česká příroda, krásná hudba, slušná akce a brutalita doby bez servítek. Famózní zakončení filmu nájezdem křižáků na Husitskou vozovou hradbu. Ano, není to Statečné srdce, ale pořád to má svou kvalitu a na naše poměry až moc velkou. První půlka filmu se celkem vleče až trochu nudí, ale pak se to pěkně rozjede. Teď už jen pokračování s velkými bitvami Husitů a jedeme dál.
Princezna zakletá v čase (2020)
Finální Avengers scéna nemá chybu...
Anthropoid (2016)
Za "Gajslerku" mínus jedna hvězda!
1917 (2019)
Za mě toto není film, ale mistrovské dílo.
Terminátor: Temný osud (2019)
Už všichni akční hrdinové budou ženy? Women Power jede! Budeme mít X-Woman a Woman in Black. Jděte s tou korektností někam.
Mandalorian (2019) (seriál)
Takhle má vypadat opravdové Star Wars
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Zakončení úctyhodné ságy. Prostě Star Wars. Předpremiéra 3D Cinestar Opava