Poslední recenze (7)
Hugo a jeho velký objev (2011)
Povedený Scorsese jako vždy. Hudba velmi povedená a místa hodin, koleček, nádraží a v neposlední řadě i láska k filmu, to vše je okouzlující. Prostě nádherné! Čekal jsem víc tajemna okolo automatona, to jediné bych filmu vytknul. Jinak je to prostě příjemný filmový zážitek, který mohu jen a jen doporučit.
Anonym (2011)
Na Anonym jsem se opravdu moc těšil. Zklamáním film nebyl, ale není to trhák co jsem čekal. Přeskakování v čase může být matoucí, ale ne k nepochopení. Příběh je více než dobrý, nad onou konspirační teorií jsem se i vážně zamyslel. Ale kdyby byl film ještě víc tajemný a s větším a nápaditým koncem dal bych i další hvězdičku. Takhle jen ***.
Hanna (2011)
Po shlédnutí filmu jsem Hanně trochu ukřivdil a trochu jsem nechtěl připustit, že jde o béčkový film, protože jsem to jednoduše nečekal. Béčko to podle mého názoru je, ale jedno z lepších. Herecké obsazení mi sedělo dobře. Hlavní hrdinka bez úsměvu a bez soucitu, zlý padouch skvěle podaný Cate Blanchett a skoro nemělo co chybět k dobrému filmu. Zlomový bod bude scénář, kde se pár, a nebo naopak hodně moc, věcí nepovedlo, a tak celý film s dobrým soundtrackem spadl na nižší úroveň.