Recenze (69)
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
bohužel hodnotím po dvou a půl dílech..víc prostě nejsem schopnej dát
Rain Man (1988)
po zhlednuti tohoto skvelyho filmu jsem nucen dat pet hvezd, i kdyz nemam, opravdu hrozne nemam rad toma cruise. naopak pred vykonem pana hoffmana smekam svuj novy klobouk.
Discopříběh (1987)
všechno na nic..všechno..úplně všechno..k tomu ta hudba (ach bože)..jediný co (ani nevim jak to napsat) byl Potměšil v roli zoufalýho otce
Dobré ráno, Vietname (1987)
5 dávám originální verzi bez dabingu..
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
já a moje žena..místo závazků máme dva Bucky
Tři veteráni (1983)
"nekecal"
Špinavé ulice (1973)
jedna za de nira, jedna za kietela a pokračoval bych dál, bohužel sem film viděl s dabingem a ten mě zklamal na hvězdu a půl dolů. a je veliká pravda co píše kleopatra..TO teprve přijde
Diamanty jsou věčné (1971)
naprostý souhlas s Limou
První den mého syna (1964)
dobrej film..jen musím oponovat tady s tím teploušstvím..já ho tam neviděl..s kostkou mi to přišlo jako vztah na bázi otec syn..a munzar jako šéf v partě?vy ste v partě šéfa neuznávali?nedošlo vám až později že je to vůl?nevím..na mně to působilo spíš takhle, ale můžu se mejlit..s tvůrcema ani hercema sem o tom nemluvil..