Recenze (1 503)
Grace, kněžna monacká (2014)
Takovy mily zivotopisny film, ktery ale ve vysledku moc nerekne. Prijemne, 3,5*.
Emoji ve filmu (2017)
Napad nebyl spatny, ale provedeni silne pokulhavalo.
Dunkerk (2017)
Nemuzu si pomoct, ale na tohle tema uz se opravdu nic noveho vymyslet neda.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Uzasny film. Neustale stridani emoci, neskutecne zvraty.
Sněhulák (2017)
Tohle se moc nedalo. Nic se tam nedeje, a kdyz uz ano, tak nesrozumitelne.
Který je ten pravý? (2017)
Konecne trochu normalni komedie bez zbrani, hektolitru krve a fekalniho humoru. Mile, odpocinkove, prijemne. Jen me trochu mrzi konec.
Deník malého poseroutky: Výlet za všechny peníze (2017)
Predchozi dily se stejnymi herci se mi libily vic, ale tohle bylo porad super.
Spojenci (2016)
Znacne vice romantiky a mene valky nez jsem cekala. Pekne.
Zabiják & bodyguard (2017)
Na muj vkus tam bylo "trochu moc" (zbytecnych) mrtvol. Jinak fajn komedie, s vybornymi herci. "Fuck Prague".
Red Nose Day Actually (2017) (TV film)
Skoda, ze tvurci prakticky jen opakovali sceny z Lasky nebeske. Zbytecne. Lepsi by bylo, kdyby vymysleli neco noveho.