Recenze (1 503)
Teď a tady (2012)
Trochu jsem se bála, že půjde o další film plný citového vydírání, ale naštěstí tomu tak nebylo a užívala jsem si ho. Tedy v tom smyslu, jak si můžete "užívat" film o umírající dívce. Jednoduché, uvolňující a smutné zároveň.
Santa Claus (1994)
Spíše slabší vánoční komedie, ale na dlouhé zimní odpoledne - proč ne.
Anna Karenina (2012)
Co si budeme povídat - čekala jsem, že by tahle verze Anny Kareniny mohla být povedená, ale i tak mě zaskočilo, že byla povedená až tak moc. Úžasně originální přístup vyprávění a prolínání scén. Kostýmy nádhera, psychologie propracovaná do detailu.
Argo (2012)
Velké překvapení, způsobené především, že jsem čekala něco úplně jiného (více bojů, méně psychologie). Příběh vyprávěny jednoduše, ale zároveň zajímavě. Poslední půl hodinu jsem byla napjatá jako kšandy.
Atlas mraků (2012)
Před začátkem filmu jsem slyšela, jak asi dvacetiletá dcera říká mamince, že se jí na "nějaký tříhodinový film s Tomem Hanksem fakt nechce". A tím přesně vystihla moje myšlenky. Musím říct, že tak první hodina nebo hodina a půl byla spíš na rozjezd, ale potom jsem už nevnímala nic kolem sebe, jen film. A připomněla jsem si, jak jsem vždycky zbožňovala takovéhle příběhy z mnoha časových dob, s propletenými osudy apod., u kterých musíte přemýšlet a vaše představivost jede naplno. Bohužel ale na tenhle žánr tvůrci poslední roky poněkud pozapomněli. Takže výborný film, rozhodně doporučuju, a časem se určitě dostanu i ke knížce.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Přiznám se, že jsem čekala docela katastrofu (druhá polovina poslední knížky byla na můj vkus až moc "fantasy bitka"), ale nakonec šlo o pěkné zakončení celé ságy. Určitě to nebyl nejlepší díl, ale byl povedený.
Skyfall (2012)
Vzhledem k tomu, že tohle byl můj první Bond, tak jsem z něho měla trochu obavy. A taky ze stopáže, samozřejmě. Nakonec jsem ale celé 2,5 hodiny seděla jako přibitá a užávala si každé minuty. 4,5 *.
Patrola (2012)
Zajímavý snímek... Konec na mě byl zbytečně drsný (já vím, já vím - co teda lezu na takovéhle filmy, že?) a začátek trošku o ničem. Za tyhle dvě věci ubírám hvězdičky. Ale jinak oroginální film, propracované postavy a povedené obsazení.
Holky na tahu (2012)
Ale jo, celkem pozitivní překvapení. Taková klasická pohodová komedie s pár vtipnými momenty.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Ano, myšlenka je víc než zajímavá, ale něco tomu prostě chybělo. Jak řekl po skončení filmu můj soused v kině - abyste si ho mohli dostačně užít, chce to být aspoň trochu sjetý.