Recenze (1 503)
Podfukáři (2013)
Tak tohle bylo velké zklamání. První polovina ještě šla, ale pak minutu od minuty kvalita klesala a klesala, až jsem se posledních dvacet minut pořádně nudila. Zbytečně dlouhé a přeplácané.
Očista (2013)
No, rozhodně je pravda, že tohle, dle mého názoru, zajímavé téma, mohlo být zpracováno o dost lépe. To ale nic nemění na tom, že se mi film i tak líbil. Pro mě lehký nadprůměr.
Drsňačky (2013)
První polovina rozhodně povedenější než druhá, ale stejně jde (v tomto žánru) v posledních letech o nadprůměrnou komedii.
Útok na Bílý dům (2013)
Teda, tohle bylo překvapení... Dost jsem se obávala stopáže a taky toho, že to bude typický akčňák jako z 90. let. Nakonec jsem ale zjistila, že film utekl, ani nevím jak, a akční scény byly opravdu akční a napínavé. Do toho nenucené vtípky a kvalitní herci. Super.
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Dvě hvězdičky za Ryana... Nebýt jeho, tak by to byl větší propadák... :)
30 minut po půlnoci (2012)
Některé scény přitažené za vlasy a některé na můj vkus moc drsné (vím, můj "problém"...), ale jako celek průměr.
Před půlnocí (2013)
"Jedničku" zbožňuju, "dvojka" průměr, ale musím říct, že třetí část se kvalitou vyrovná tomu prvnímu, což se zas tak často nevidí. Krásný pohodový film, opět jeden dloooouhý, ale více než zajímavý rozhovor. Tak třeba za devět deset let se nám nabídne čtvrté pokračování...
Já, padouch 2 (2013)
Ale tak šlo to... Několik scének zajímavých a vtipných, ale jako celek mě to až tak nezaujalo.
Stážisti (2013)
Ufff... a já myslela, že tenhle typ filmů skončil v devadesátých letech. Klasické americké "nejdřív jsme nejblbší a nejhorší, ale tím, že v práci trávíme 24 hodin denně, se z nás stanou ti nejlepší". Ohrané, nudné.
Pařba na třetí (2013)
Pro mě rozhodně nejpovedenější že všech tří dílů. Svůj účel - pobavit - film rozhodně splnil. Spousta praštěných vtipů, na letní období jako dělané. Sem s "Part IV". 4,5*