Recenze (35)
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Zo sŕie Harry Potter pokladám tento diel za úplne nezvládnutý. Moju celú recenziu si pozrite tu http://www.xtro.cc/2011/12/kniha-film.html
Sucker Punch (2011)
Veľmi zaujímavé fantasy, dokonca by som povedal, že tvorcovia tam nespravili ani jednú chybu v efektoch, čo v iných filmoch zvyknem postrehnúť. Kladne hodnotím výber herečiek :P http://www.xtro.cc/2011/11/sucker-punch-best-when-viewed.html
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Jeden zo seriálov, ktorý sa mi naozaj páčil. http://www.xtro.cc/2011/12/prison-break.html
Rychle a zběsile 5 (2011)
Moje hodnotenie http://www.xtro.cc/2011/11/rychlo-zbesilo-v.html
Město Ember (2008)
Moje osobné hodnotenie je tu: http://www.xtro.cc/2011/11/mesto-ember.html
Radiophobia (2006) (TV film)
Film zobrazujuci niekolkych ludi, vracajucich sa po 20tich rokoch pozriet svoje opustene domovy do Chernobylu.
Hodina pravdy - Černobyl - nultá hodina (2004) (epizoda)
Precízne spracovaný snímok posledných hodín(minút) pred katastrofou, aj keď niektoré číselné údaje z filmu sa nezhodujú, ale to záleží hlavne na tom, odkiaľ údaje čerpáte, kedže v prípade tejto katastrofy je mnoho údajov veľmi rozporuplných.
Millennium (2010) (seriál)
1. diel: Muži, ktorí nenávidia ženy (http://www.csfd.cz/film/247369-muzi-kteri-nenavidi-zeny/) 2. diel: Dievča, ktoré sa hralo s ohňom (http://www.csfd.cz/film/269883-divka-ktera-si-hrala-s-ohnem/) 3. diel: Dívka, která kopla do vosího hnízda (http://www.csfd.cz/film/269884-divka-ktera-kopla-do-vosiho-hnizda/) P.S.: Uz som len cakal, kto kedy to hodnotenie dokazi :D
Kořist (2009)
Vacsina hororov typu "particka kamaratov ide na vylet" potom zabludia a potom ich niekto/nieco zacne zabijat nie su nic vynimocne ani ma nijak neoslovuju. Tento nie je vynimkou.
28 dní poté (2002)
Vacsiu hlupost som este nepozeral...