Recenze (190)
Devil (2001)
Jak Ďáblova páteř, tak Faunův labyrint mě překvapili hlavně neskutečně výborným výkonem dětských herců. A také mi tyto filmy připomněly, jak hnusně se někdy lidé chovají k dětem. Guillermo by měl natočit nějaký film vyloženě pro děti. Myslím, že by to byl skvost. P.S.: Nechápu, který de..nt vymýšlí české názvy k filmům ? Vždyť o Ďáblovi ve filmu není ani zmínka ! Jde jen o tělesnou anomálii nenarozených dětí ! Pak to např. DJ Koma posuzuje jako horor, což není ;-).
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Nejlepší pohádky jsou ty české. A nejlepší kreslené (nesnáším výraz "animované") jsou Disneyovky. Původně jsem dal čtyři hvězdy, ale když jsem viděl mého dvouletého syna, jak na to kouká s otevřenou pusou, měním to na pět :-). P.S. Nevíte někdo, jestli natočil také Karkulku ? Už mě vyčerpává ji synovi vyprávět 3x za večer :-). To Gemini: Gaiman není autor Sněhurky. To jsou bratři Grimmové :-).
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Nejlepší Hitchcockův film. Že, Galadriel ? ;-)
Závrať (1958)
1. Stewart je mentál :o). 2. Kim Novak je sakra kočka 3. Přeceňovaný film 4. Kim Novak je fakt koooočka :-) Ještě ke Galadriel. Nejlepší Hitchcockův film je samozřejmě "Na sever severozápadní linkou". To snad víme všichni ;-).
Sněhurka a lovec (2012)
Ale jo, jde to. Pán prstenů + bratři Grimmové. Upřímně, čekal jsem to horší :-).
Srdcová sedma (1998)
U mě dobrý. Základní poučení z tohoto filmu ? Naučte se radovat z toho, co máte. Může to totiž být daleko horší ;-). A hlavně se na to dívejte s manželkou jako já, trošku stoupnete na ceně :-). Mě osobně tedy nejvíce pobavil zoufalý John Lynch, cha cha cha :-). P.S.: Neměla snad Gwyneth kdysi prsa ?
Jeden musí z kola ven (2011)
Omlouvám se, ale tohle jsem asi nepochopil. Například vůbec nechápu jak krysu odhalil ?!?! Škoda. Pro zlepšení nálady pokažené tímto filmem si pustím klasiku žánru "Tři dny Kondora". Všem doporučuji.
Já, legenda (2007)
Tenhle typ filmů amíci umí, jinak ale, když o tom tak přemýšlím, tak vlastně nic moc. Průměr. Ale bod navíc za Marleyho :o)
District 9 (2009)
BOMBA ! Mnohem víc ocení, kdo má děti.
Donnie Darko (2001)
Tuším, že tam byla nějaká záležitost s králíkem ? Jinak to šlo totálně mimo mě, a to mám sci-fi žánr hodně rád. Asi to bude tím, že to nebylo žádné sci-fi ale spíš nějaký psycho film ? :o)