Recenze (2 676)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Arnie po druhé v nejlepším akčním sci-fi všech dob !!! Doba se pohla, efekty zdokonalili, takže si nikdo, kdo si ztěžoval v prvním díle, zde už opravdu ztěžovat nemůže. Když je řeč o efektech, myslím že film za ně dodržel oscara nebo něco takového...blahopřeji (zasloužené). Film není jen o efektech, ale i o příběhu vraždícího stroje (Arnolda Schwarzeneggera), který v tomhle dílu, už rodinu Conorovic nemá zabít, ale naopak chránit (jelikož ho přeprogramovali a nebo je to jiný robot, ale nemaj jinou kůži než Arnolda :D, ale jsem rád, že tam hraje zase on, nedokážu si představit jiného herce v téhle roli aniž by to nebyl propadák. Ke všem těm efektům a drsnému Arnoldu byla přihozena ještě i strhující hudba, která vše dramatizuje a leští film k dokonalosti...Bravo ! (top 10)
Spalovač mrtvol (1968)
Kloubouk dolů :) Pan Rudolf Hrušínský st., zde podává výkon o kterém se nikomu nikdy nesnilo a je takový jak ho vůbec neznáme. Podle mě nejlepší herec CZ. Film má takovou chladnou atmosféru a je studený. Po prvním shlédnutí musím říct, že jsem nemohl oko odtrhnout.
Kmotr II (1974)
Marlon Brando tu sice už není, své žezlo předal Al Pacinovi a ten zde ukázal neuvěřitelný výkon. Ovšem Rober De Niro byl taky svkělý.
Kmotr (1972)
Skvost filmografie, ve kterém exceluje Marlon Brando a hned po boku Al Pacino.
Forrest Gump (1994)
"Pro hlupáka, každý hlupák","Utíkej Foreste,uteč!"- mám pokračovat ? _prostě film nad filmy, krásný film o muži, který je tak milí tak moc až vypadá hloupě :). Udivuje mě že tento film není zařazen mezi sportovní:běh a ping-pong, snad moje dva neojblíbenější sporty vůbec... (top 10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
tak tohle je opravdu mistrovský kousek, propracované drama až do posledního detailu. Film nabízí plno překvapení i když chvílemi pro některé tupé teenegery může působit jako nudný, což je to přímo na facku. Já se bavil a můžu říct, že je to nejpodařenější vězeňské drama a herecké výkony byly opravdu výtečné a konec plný emoci až jsem musel pleskat :)