Recenze (2 676)
Dokud jsme mladí (2014)
Čekal jsem něco úplně jiného
Na tuhle nemám (2010)
Tohle mě dostalo opravdu na lopatky, takže mírně nadhodnotím !!!
Dalkomhan insaeng (2005)
Velmi zajímavě pojmutá gangsterka, která svojí citlivostí předhání akci a brutalitu.
Sex Drive (2008)
Hodně povedená teenage road movie !!!
Viděl jsem ďábla (2010)
Nemohl jsem se ani ohlédnout. Neskutečně propracovaný film, kde jsou snad 2 filmové postavy v největších formách, jaká může kinematografie nabídnout. Padouch v podání Min-sik Choi a mstitel v podání Byeong-heon Leeho. To vše neskutečně realisticky vyzobrané jak to umí jen korejci a nechyběli tomu ani hektolitry krve. Neskutečný zážitek !
Rychle a zběsile 7 (2015)
James Wan má nabušené záběry a to dělá z Rychle a zběsile něco daleko drsnějšího, co jste ještě neviděli. Tenhle díl mne po trošku rutinní 6 potěšil a musím uznat, že stále 5 díl je nejlepším dílem celé série.
Méďa 2 (2015)
Velmi slušné pokračování !
Popelka (2015)
Naprosto vymazlená pohádková amosféra, kterou jsem hledal v třech oříškách. Pro mě osobně nejlepší verze Popelky jaká vznikla !
Zocelovací kúra (2015)
Taková slabší černošská verze "Ten největší".
Noční běžec (2015)
Zatraceně zábavná krimi, která opravdu dostala a pro mě osobně jedna z těch nejlepších krimi s Liemem Neesonem. Hrdě se může řadit vedle prvního dílu 90 hodin.