Recenze (2 676)
Takeshis' (2005)
Tohle mě opravdu moc nedostalo a k tomu jsem se ještě stratil. Vypořádání v podobě střílení, těch kdo Kitanova dvojníka ve filmu na štvali bylo na druhou stranu hodně dobré.
Kikudžiro (1999)
Nejhezčí a možná i nejlepší Kitanův film. Nádherna cesta chlapce v doprovodu strýce (Kitano), který hledá svoji matku. Tahle krása mi vyvolala úsměv na tváři a zároveň jsem si vzpoměl na vlastní dětství. Tímhle se u mě Kitano potvrzuje jako jeden z 10 režiséru, které mám na csfd !!!
Sláva filmovému tvůrci! (2007)
Sakra ! Čekal jsem kravinu, ale tohle mě zatraceně bavilo. Bohužel jsem se díval s anglickýma titulkama a tak cca 1/6 filmu mi unikla, co na plat. Tohle bylo správně ujetý...)
Krtek (1970)
Zvláštní Western. Dělí se na dvě části. 1.část je o nepřemožitelném pistolníkovi, který kosí mistri pistolnictví. 2.část je o zkažené společnosti, kde pistolník dostane nový život a bude chtít pomoci chudým mutantům.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Zatím nejlepší námořnický film, který jsem viděl. Takový film jsem nevyhledával, ale kvůli Peteru Weirovi jsem se na něj podíval. Krásná Weirova příjemná nuda provázela celý film. Uteklo to jako voda a proplulo to mezi prsty jako nic. Russell Crowe a Paul Bettany vedli mezi sebou velmi zajímavý přátelský vztah, takže bylo co pozorovat. Byla to skvělá plavba, pro mě lepší jak piráti z karibiku.)
Rok nebezpečného života (1982)
Velmi podobný film filmu Olvera Stona "Salvador". Tentokrát se vydáme do Indonésie, kde hrozí občanská válka a lidé zde umírají hladem. Velmi smutný film s velmi ponurou atmosférou a pěknou hudbou. Celý film byly všichni redaktoři na tenkém ledě a riskovali své životy jen aby se celý svět mohl dozvědět o tejných informacích.
Sněžní psi (2002)
Velmi trapné- to ano. Ale, kdo by si nezamiloval krásně vykreslené prostředí Alijašky a ty PSI.
Kung Fu Panda 2 (2011)
Nemůžu si pomoct, ale mě to přišlo určitým způsobem podobné letošnímu Rangovi. Se srovnání s jedničkou propad v ději, který tu prostě není. Dvojka je prostě akční rychlá smršť se spoustou vtípků, které by trochu děje na ohraničení neublížilo. Takže takové slabší 4*
Země, odkud přicházím (1956)
Velmi pěkný vánoční film, který zas až tak vánoční nepřipadne. A to protože jsme všichni odkojení z amerických filmů a písniček, kde je červený tlusťoch. Tohle je film, kde je jakože ježíšek. Charakterizoval bych to jako takovou klasickou francouzskou komedii o záměně dvou osob s velmi pěknou pohádkovou atmosférou (opravdu jsem jí citil). Velmi na té atmosféře zapracovaly francouzské skladby, které měli asi být koledy. Bohužel jsem je neznal, takže mi nenevnadili tu pravou atmosféru. I tak jsem měl po skončení pěknou vánoční náladu i když jsou vánoce až za 2 měsíce :)
Boss (1996)
Režisér u mě jaksi nedokázal udržet pozornost a celý film se utápěl v hrozné nudě. Chvilkové humorné scény či drsné scény byly jakože dobré, ale jako celek prostě ne. Film jsem viděl s dabingem, jelikož jsem ho nesehnal jinak. Možná za to může právě on, že jsem si k filmu nenašel cestu.