Recenze (15 807)
Elita armády (2006)
Ziadny comeback Van Dammeho sa opat nekona. V tomto podpriemernom filme najdeme iba dementny scenar a slabe akcne sceny. Ze Van Damme je herecka tragedia, o tom snad sa netreba rozpisovat. Par krat sa ale vystrelilo, za co si film zasluzi odo mna 11 %.
Zbojník Jurošík (1991) (seriál)
Este z detstva si pamatam : "O, ja nestastna zemmepaaaaaaaaaaaaaaaaaan" vyborna rozpravka slovenskej produkcie a dokazala obstat v tvrdej konkurencii. 79 %
Mariňák (2005)
Vyborny film bez drsnych akcnych scen, brutalnych prestreliek a o nude marinakov posobiacich v Iraku. Herecky koncert Jake-a Gyllenhaala, ktory dokazal, ze pravom patri medzi herecke megatalenty. A pre mna asi najlepsi film o vojne v Iraku. 95 %.
Ruslan (2009)
Stevo konecne poslal "reziserov" typu Fauntleroy a Keusch tam, kam patria. Do hajzlu. V tomto filme sa rezie ujal Jeff Kral a urcite male zlepsenie je badat. Scenar sice nijako nevybocuje z klasickeho klise, ako sme u Steva zvyknuti, ale uz to nie je taka hroza ako Attack Force, Bestie alebo Patriot. Akcne sceny su dokonca j na obstojnej urovni, a to je u Steva co povedat, zaporaci sa mu nepostavia tak, aby ich hned trafil, takze Stevo sa KONECNE trochu hybe. Zeby konecne pozeratelny film so Stevom? Ked sa prenesiem ponad klisoidny scenar a Stevovo neherectvo, musim priznat, ze film celkom dobre odsypa a na akcne sceny sa dalo pozerat a dokonca posobia aj realne. Pochopitelne, z priemeru to nijako nevybocuje a ziadny Stevov comeback sa nekona. 65 %
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Terminator 2 Judgment Day je spolu s Matrixom, 2001 Space odyssey, LOTR-om/Lord of the Rings/ jeden z najlepsich sci -fi filmov, ake boli natocene. Zaporne stranky filmu skoro neexistuju a ak, tak su zredukovane na minimum. Reziser James Cameron tu vladne skusenou rukou, skusenosti nabral uz z predchadzajucich filmov /Terminator 1, Abyss ..../. Vysoke hodnotenie davam aj za temnu a hutnu atmosferu/temna vizia nuklearnej vojny/, ktora sa dala takmer krajat. Akcne sceny su natocene skusenou reziserskou rukou a posobia maximalne vierohodne /nahanacka tahaca s motorkou, akcia v budove Cyberdine systems..../, film ma dalej kvalitny scenar, vyborneho zaporaka /T 1000 a jeho metamorfozy v podani skveleho R. Patricka/. Film nestraca tempo ani v neakcnej casti. Treba pochvalit aj strhujuci dej, skvelych hercov /Schwarzenegger, Linda Hamilton ..../ a vybornu hudbu. Proste vizualne orgie, 100 %
Doktor od jezera hrochů (2010)
Zdenek Troska si neda pokoj a svojou "tvorbou" nas zasobuje v dost pravidelnych intervaloch. Tento film bol uz uplna bieda, stupidny scenar, neherecke vykony, dementny pribeh. 31 % len zato, ze Troska natocil vacsi HNOJ /Kamenaky/ a toto nie je to najhorsie z jeho sucasnej "tvorby".
Čertova nevěsta (2011)
Troska uz svoju tvorbu rokov 80- tych asi nikdy neprekona. Herci dost slabi, scenar jednoduchy a predvidatelny, originalita veskera zadna akurat to malo urcitu rozpravkovu laskavost. 7 %
Princezna Mononoke (1997)
Moj prvy Miyazaki. Uchvatil ma pribeh, rezia a nadherna hudba. Na zaklade tohto filmu Mononoke Hime a na zaklade Kurosawovej Kagemushi mam rad japonsku kinematografiu. Kultovy film, 100 %
Mojsejovci (2005) (pořad)
Naprosty herecky a rezisersky vykal. 0 %
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Pure Evil, cela tato Serbelhezada. 0 %