Recenze (4 304)
Sweet Girl (2021)
Tak ani tohle díru do světlíku neudělá. Sice nějaká akce tady je, ale snad v případě Momoi to ještě ujde, ale ta holčina, to už mě moc nebralo. Navíc ta zápletka je dost mizerná. Kdyby všichni s podobnou doměnkou začali jančit, tak ty vole, to by byl chaos. Jako projekce Netflixu bez újmy, ale jednou stačí. 60%.
Top Gun (1986)
Film sem si koupil na Bd disku jako vzpomínku na začátky kariéry mýho oblíbenýho herce. Ale ty tři hvězdy jsou fakt maximum , co můžu filmu dát. Hroznej Val Kilmer, přehrávající Cruise. 70%.
Žádné prudké pohyby (2021)
Tenhle rejža už se opakuje. To by nevadilo, ale je to nuda. 40%.
Togo (2019)
Co se týče dramatickejch scén, těch je ve filmu poskrovnu. Právě proto mě nejvíc zaujaly ty části děje, kde je Togo ještě štěně. Ty scény z jízdy za sérem moc úskalí nenabídli. Snad jen dvě scény. Nic víc.60%.
Beckett (2021)
Tak výbušnej film to zrovna není. Washington hraje chlapíka, kterej už od začátku, a to se ještě nedostal do těch událostí co ho potkaj, vypadá, mluví a chodí jak po lobotomii. Kromě několika scén ten film působí uvěřitelně. A to je právě jaho problém. Prostě to nemá koule. Sjet to bez újmy se dá. Ale nadšený z toho nebudete.40%.
Mrazivá past (2021)
Tenhle film dopadnul v hodnocení podobně jako film V oku tornáda. Taky ho točil rejža z konce minulýho století, taky má jiný představy o zábavě než většina v současnosti mladejch rádobyfandů filmu. Do filmu vrazil několik ve skutečnosti neproveditelnejch, ale právě proto tolik zábavnejch scén. Obsadil docela slušnou hereckou sqadru, a dvě hodiny diváka s nadhledem bavil napínavou jízdou po ledě. Navíc tam vrazil ještě thrillerovou zápletku. A já Heisnleighovi vrazim čtyři, protože mě potěšil. A stejně to bude u všech rejžů, který se obejdou ve svym filmu bez úlitby současnejm trendům, a budou točit podobně zábavný filmy bez...............80%.
Po stopách vraha (2021)
Tuctovej krimi thriller, kterých je padesát za rok. Člověk ale chápe, že ne každej má schopnost přijít s něčím neotřelým. Dialogy hrůza, výkony herců nic moc. Snad jen Hirsch hraje dobře. No a ten konec s neviděným finále, a usměvná scéna, kdy Megan lape po dechu na řetězu, a Hirsch se motá s pistolkou v ruce a míří s ní do trávy. A nebejt tam ta poslední scéna, tak bych věřil, že se tam motá ještě teď. 40%.
Dark Waters (2019)
Mark tady opravdu podává nadprůměrnej výkon. Ovšem film se postupně začíná dost táhnout. Je to ale vlastně dost příznačný, protože takhle se táhnou i všechny velký kauzy proti mnoha obrovskejm společnostem, který dělaj podobný prasárny. Vlastně by se z toho jeden posral. Prostě hnus, velebnosti. 60%.
Ulice strachu – 3. část: 1666 (2021)
Tak celou sérii mám za sebou. Mouchy to má, ale to už je pro současnej Netflix docela příznačný, a hlavně už to tady leckdo psal. Jinak poslední díl trilogie nebyl ve svým začátku nijak zábavnej, ale druhá polovina to zvedla. Pochválit ale musím ten koncept tří dílů. A vzhledem k šesti hodinám to vlastně ani chvíli nenudilo.Takže pochvala. 50%.
Ulice strachu – 2. část: 1978 (2021)
Tenhle díl byl o kousek lepší než první dílek. A to ve všech směrech. Uvidíme, co třetí do skládačky. Slashery příliš nemusím, ale na tenhle se dobře kouká. Je to asi ta čarodějnice, která tomu dává koření. 70%.