Recenze (112)
Jeepers Creepers (2001)
noo, nechtěl bych nikdy zažít hrát ten song Jeepers Creepers nanana...:-) jeden z prvních hororových zážitků. Pro mě srdeční záležitost.
Božský Evan (2007)
Tak tohle si chlapci z Hollywoodu mohli odpustit. Slabota... a až moc nábožensky založené.
Karanténa (2008)
Oproti originálu slabší, i když až tak ne. Škoda toho, že to bylo až moc přez kopírák, chtělo tam aspoň něco málo změnit. Průměrný horor za 3*
Nuda v Brně (2003)
Ne nadarmo se to jmenuje Nuda v Brně. Když jsem se na to díval, tak pro mě to byla "Nuda v Plzni"
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
hmm Viky, tak to už asi takový péro nemáš, jako v prvním díle... naprostá fraška a urážka prvního dílu.
Antikrist (2009)
Tohle jsem moc nepobral... začátek dobrý, ale po chvíli to začalo nabírat takový směr, který jsem už absolutně nechápal.
Byl jednou jeden polda II - Major Maisner opět zasahuje! (1997)
Tohle ještě celkem šlo... jako malej, jsem se na to rád díval, proto aspoň za 3*
Alpha Dog (2006)
a zase ten Hirsch! Co se vám na tom tak líbilo...? Hvězda za Justina, toho jako herce mám rád a tady podává solidní výkon, ale jinak celý film stojí za h****
Černá hodina (2011)
Nesnáším toho herce!!! 10minut mi stačilo a musel jsem to vypnout... To, že stálo 30míčů??? By mě teda zajímalo, kam se poděly...
Kvaska (2007)
No fuj!!! Jdi už " do prdele" Lado!