Recenze (112)
Den před krizí (2011)
Pokud Vás zajímá, jak to všechno začalo, vřele doporučuji se na tento film podívat. Budete slintat a to myslím opravdu vážně...Jeremy Irons v roli "BIG BOSSE" nezapomenutelný.
Sinister (2012)
I'm scared....ááááá... SINISTER comes....Scotte jen tak dál;)
Let (2012)
óóó Denzel opět boduje. Co na to říct, scéna kdy se spije na pokoji na srač** a John "fatman" Goodman alias čupr "dealer" ho přijde, svoji taštičkou napěchovanou pro všechny dobře známým bílím práškem, zachránit...patří k tomu nejlepšímu, co jsem kdy viděl.
Následuj svůj sen (2011)
I když jsem fanda Man United...:-) a Liverpool jsou naši úhlavní nepřátelé, tak to byla moc krásná a dojemná road movie. Bohužel nemohu jinak, než za *****
Pozemšťan (2007)
Jsem 14 000 let starý...John Oldman x Jesus Krist. Ne, co se náboženství týče. Kdysi jsem věřil. Jako většina lidí. Některé to ale ještě nepřešlo......................
Dokonalý smysl (2011)
Nejdříve přijde pláč:'(.......poté hlad:(...... pak vztek:/....... a v neposlední řadě štěstí:)) IT's THE END of THE WORLD
Pokrevní bratři (1999)
"HOLY SHIT" nemám slov...
Total Recall (2012)
abych řekl pravdu, fakt zlatej Arnold oproti tomuhle, ani nevím co to vlastně mělo mělo být...???
Tajná válka Harryho Frigga (1968)
Komedie X Nekomedie... nevím co to mělo být, že by válečný film o útěkách z vězení? Ne, to asi nee... Nejhorší a nevýrazný Newman, co jsem kdy viděl...
Pražákům, těm je hej (1990)
Jooooo Pražákům, těm je tu hej, ty nikam nezablouděj, S batohem na zádech sám na strejdu Karla se ptám...:-))