Recenze (352)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
akce není špatná ale jen 15 min ze 142? U letního blockbusteru proč? Jinak zívačka.
Pompeje (2014)
Průměrná sranda a dost silná vykrádačka
Need for Speed (2014)
2,5*
Pod černou vlajkou (2014) (seriál)
Hodnocení po celé seri. Nic moc určitě se na 2 řadu dívat nebudu.
Konzultant (2013)
Asi jsem buran nebo jsem hloupý, ale nepochopil jsem ani 1 větu natož děj
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Kromě Petera Jacksona chroustající mrkev a sekvenci se sudy jde o nezajímavý film a to je trošku škoda. Nemůžu říct, že jde o hodně supr film jenom proto, že to je ve středozemi a knihu napsal Tolkien.
Já a robot (2013) (seriál)
S každým dílem větší a větší zklamání
Crazy Joe (2013)
Statham překvapil
Muž z oceli (2013)
Lepši jak marvel
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Krásně béčkové a kopa strandy k tomu. Odplata je sladší než perníček!