Recenze (352)
Rychle a zběsile 7 (2015)
Statham je boží. Je to ale možná trošku málo.
Jupiter vychází (2015)
Tohle bylo fakt divný a to i na můj vkus.
Ztracený víkend (1945)
Jen škoda toho naivního konce.
Co děláme v temnotách (2014)
Zajímavé, chytře napsané, ale film vůbec neshledávám zábavným nebo dokonce vtipným a spíš sem se nudil.
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Tenhle film se docení až po letech, jako království nebeské.
Interstellar (2014)
Zbytečně hypovany film jenom proto, že to je od Nolana. Kdyby to točil kdokoliv jiný taková "pecka" by to nebyla.
Flash (2014) (seriál)
Každý další díl je horší a horší. Je to ztráta času
Crossbones (2014) (seriál)
Hodnoceni po 5 dilech. Strasna nuda
Zátah 2 (2014)
Tvl moc dlouha stopaz a uz to na me nema ten wow efekt jako jednicka
Ledové království (2013)
3* for Anna and Olaf