Recenze (61)
Máří Magdaléna (2018)
Pocity poněkud rozporuplné. Herci skvělí, Phoenix snad nejlepší Ježíš, co jsem kdy viděl, ale jinak je to takové plytké, nemastné, neslané. Škoda
Domácí vězení (2014)
To byla dobrá kktina :D :D :D
The Snare (2017)
Tak to chce hodně silný žaludek :)
Svět po zániku (2011)
Film, který příjemně překvapil. Žádný těžký děj, přijatelná délka , super atmosféra a k tomu skvělá muzika. Za závěrečnou scénu musím dát čtyři hvězdy. ****
Poltergeist (2015)
Další zbytečný remake, kvalitě původního filmu se tato nuda ani nepřiblížila.
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Oproti jedničce šel nápad i atmosféra rapidně dolů. Zklamání ...
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Nějak mne to nenadchlo. Triky a prostředí dobrý, ale pořád je to jen dvouhodinová honička...
Ztraceno v překladu (2003)
To mne celkem dostalo, takový čistý, nenásilný a moc milý film. Výborné herecké obsazení, Bill Murray je prostě skvělý.
Ghoul (2015)
Aniž bych od toho něco čekal, tak nakonec to tak hrozné nebylo. Znám podstatně horší filmy v tomto žánru. Pro mne solidní průměr.
Pečovatel (2014)
Hodně temný film pro otrlé lidi s dobrým žaludkem.