Recenze (384)
Doupě (2014)
Dobrý, ale naprosto zbytečný remake - 100% přepis Okrsku 13, kde hraje dokonce i hlavního hrdinu stejný herec.
Velká oříšková loupež (2014)
Nic nového, ryze dětské. 30%
Prvních 100 (2014) (seriál)
Post-apokalyptický sci-fi seriál o posledních lidech na oběžné dráze. Ti vypustí 100 mladých delikventů dolů na planetu Země, zda se již stala obyvatelnou. Kupodivu stala a nemají to jednoduché mezi sebou v táboře ani s objevenými protivníky. 70% [2. série BUDE]
Fargo (2014) (seriál)
Naprosto famózně pojatý seriál. Film neznám, bratry Coenovi nemusím. Pilot jsem si pustil kvůli M. Freemanovi a B. B. Thorntonovi, přičemž herci jsou po celou dobu naprosto úžasní (a to nemyslím jen ty 2 hlavní) a procházejí silným vývojem svých osobností (zejména tedy Freeman). Celé je to natočené pomalu, s rozvahou, zdravým nadhledem, velice černým humorem a nečekanými zvraty. Stačí si prostě zvyknout na dané tempo a styl a divák si může chrochtat blahem. Já si tedy chrochtal. 95% [2. série ani nebyla plánována, ale diskuse o jiném příběhu již probíhají]
Californication (2007) (seriál)
Sedmá a zároveň závěrečná řada konečně uzavřela osudy všech hlavních postav. Do 4. řady dokonalá, od 5. řady stále kvalitní (a čím dál sprostší) podívaná. Slušelo by se říct, že Hank prošel změnou osobnosti, ale co si budeme nalhávat - je to Hank. :-D Tím vůbec nespoileruji, seriál ukončen velmi důstojně. Za celé dílo dávám 90%.
Hačikó - příběh psa (2009)
Od poloviny filmu jde o emocionální vraždu.
Transformers: Zánik (2014)
Když si přemítnu předchozí díly 1. 5*, 2. 5*, 3. 4* a v každým byla minimálně jedna zapamatování hodná scéna, nehledě na to, že první 2 díly mě dostaly i příběhově (emočně). Tady byla sice povedená první polovina, ale druhá půlka už byla jen nesourodá smět prázdných výbuchů. Bay to prostě přehnal - pouze řemeslně precizní akce a hezká tvářička nestačí. Fakt jsem se těšil na konec, takže na 5 a 6 už do kina ne-e. :-( 50%
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Ouu jee. Jednička byla originální a na konci dokázala dojmout. Dvojka se více soustředí na mimiku Bezzubky (a že těch úsměvných situací není málo) a zároveň dosti přesahuje hranice žánru - srdcervoucích situací je hned několik + akční scény jsou velkolepé. Bez diskuse letošní oskarový animák. 95%
Men in Black Alien Attack (2000)
Tohle tu opravdu nemá co dělat!!!