Recenze (287)
Všichni královi muži (2006)
Jen za Kate Winslet..jinak nudne...
Děcka jsou v pohodě (2010)
Pet. Pet. Protoze to je jeden z tech filmu, co me donuti se zmenit a pit cervene vino
A co když je to pravda? (2005)
I kdyz Reese moc nemusim, tak mi to prislo super..dokonce jsem se bala o hepac..
Tajemství polévky rámen (2008)
Za Japonsko, za jidlo, za atmosferu, za hledani...Brittany by tam ani byt nemusela...
Inženýrská odysea (1979) (seriál)
Za Kostku, ktery se mi libil uz od mala a to hlavne v Sanitce...
Daria (1997) (seriál)
ANO! Serial meho detstvi.
Glee (2009) (seriál)
Dokonalost sama. Lea Michele je bozi. Cory Monteith je bozi. Jane Lynch je bozi. Nejlepsi serial, co jsem za poslednich x let videla. Britanny je bozi. Doplhins are just gay sharks. Amen.
Pink: Live at Wembley Arena (2006) (koncert)
Skvělý, skvělý a super koncert se skvělou atmoškou. Tam bych chtěla být.
P!nk: Live in Australia (2009) (koncert)
Bomba
Pink: Funhouse (2009) (koncert)
Dokonalost sama, skvělá show, můžu potvrdit i z letního pražského koncertu.