Recenze (287)
Hříšné noci (1997)
Nejak vyrazne me to nezaujalo ackoli tu Mark Walhberg a Julianne Moore podali skvele vykony. V druhe polovine uz me to tolik nebavilo, film zacal ztracet rytmus a hlavne jsem cekala trochu vic toho sexu a ne jen "klobasu" Dicka Digglera v posledni scene.
Talentmania (2010) (pořad)
proboha PROC?
Prostřeno! (2010) (pořad)
Sonda do domacnosti ceskeho naroda aneb co obcas za sracky dokazeme jist. Ale teta Baketa alias pani Lida plus dil s Ivetou nasadil korunu bizarnosti.
Americký prezident (1995)
Odpocinkovy filmek na nedelni odpoledne, zadne velke umeni. Ale neurazi
Later... With Jools Holland (1992) (pořad)
Totalni bomba. Doporucuju treba KT Tunstall
Vyfič! (2009)
Pro me docela utrpeni, nemohla jsem to dokoukat. Ackoliv mam rada Drew Barrymore i Ellen Page, proste mi to prislo jako jen dalsi film z rady americkeho uteku aneb jak se co nejdriv dostat z toho zapadakova kde ziju.
Warholka (2006)
Za Guye Pierce a Sienu Miller. A taky za kostymy. A za Haydena Christensena. Nastesti to nebylo moc dlouhy, ale misty me to strasne stvalo, jak je to vlastne silene prazdny film. Vsechno jenom obrazky, povrch, uvnitr krome chlastu a drog neni nic. Ale 60. leta v NY bych chtela zazit.
Chromofobie (2005)
Postavu Kristin Scott Thomas bych postavila ke zdi a zastrelila. Ale jeji herectvi plus Ralph Fiennes to zachranoval. Prislo mi to zbytecne rozvlekle, roztahane, ale dva bodiky za herce (Kristin, Rhys Ifan, Ralph a Penelope)
New Yorku, miluji Tě! (2008)
Miluju to mesto, strasne se mi libila hudba, scenar a hlavne ta zaverecna sekvence byla skvela. Muzu znova
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
I hate THIS