Recenze (287)
Ally McBealová (1997) (seriál)
Ally, ach Ally. Poprve jsem to sledovala ve slovenstine, musela jsem do tohoto serialu vyrust. A samozrejme jsem chtela jako Ally byt americkou pravnickou. Skvely Piskot, skvely Richard, totalne dokonale hlasky, Elaininy vynalezy a Calista jeste nebyla tak silene vychrtla (i kdyz....)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Ted Mosby, the architect. Puvodne jsem se na to vubec nechtela divat, ale pak jsem se na to mrkla a hned jsem propadla. Barneyho hlasky jsou nesmrtelne, stejne tak Lily a Marshall. Btw. rozhodne doporucuji sledovat v originale. EDIT 2011: od treti rady uz nam to ztraci nejak dech....
Specialisté na vraždy (1998) (seriál)
Moje nemecke guilty pleasure. Nejoblibenejsi nemecky detektivni serial, specialne me bere posledni sesta rada se skvelou krasnou zrzavou Esther Schweins.
Private Practice (2007) (seriál)
Kdyz jsem se divala na Chirurgy, tak mi Meredith prisla extremne nesympaticka. Pak prisla Derekova zena, hrozne nesympaticka a "zla" Addison. Okamzite jsem si ji zamilovala a spolecne s ni se prestehovala do slunneho LA. Kde jsme potkali skveleho pediatra Coopera, neurotickou psychiatricku Violet, alernativniho Peta, doktora spravnaka Sama a jeho byvalou zenu Naomi. K tomu pohledni surfar Dell, ktery se chce stat porodni babou a vsemozne pripady, ktere resi lekari v soukrome praxi. Tento serial neni ani tolik o pripadech jako o vztazich a cim vic se tohle dilko z dilny Shondalandu rozjizdi, tim vic se mi libi.
Dr. House (2004) (seriál)
Kdo by Grega nemel rad. I kdyz je hnusny, otravny, jizlivy a cynicky. Plus k tomu mega sympaticka Lisa Cuddy a Housuv tym (asi mam nejradsi trinactku a Foremana) plus k tomu skvela bromance Wilsona a House. Klasika
Černá labuť (2010)
Totalni psycho v podani Natalie Portman. Jeji promena z jedne labute do druhe je dokonala, k tomu dokonala kamera, skvela hudba a zajimavy scenar. Jen mi postava Niny prisla takova priserne studena, rozjezd na muj vkus ponekud pomalejsi, ale proste psycho psycho psycho korunovane skvelym vykonem Natalie Portman a prijemnou Milou Kunis.
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Jak ja nenavidim casting Mickeho a Eriky. Ale skvele zfilmovany posledni dil.
X-Men (2000)
Ackoli mam rada komiksy, tak tohle me nejak extremne nezaujalo a v adaptacich u me porad vede Sin City a Hellboy.
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Cim vyssi cislo, tim vetsi nuda, od prvniho dilu to slo dolu, ale Hugh je sympos
Hideous Kinky (1998)
Jenom za Kate, protoze muslimska kultura je mi neprijemna, hlavni marocky hrdina je mi extremne nesympaticky a nezustala bych tam ani desetinu casu z toho, co tam byla Katina hrdinka