Recenze (548)
Trhliny (2009)
Excelentní herecké výkony Evy Green a Juno Temple! Dej je uplne prosty a jednoduchy coz dodava filmu krasu. 9/10
Aeon Flux (2005)
Radoby remake snad na vsechny sci-fi filmy. Strasny kyc. Dve hvezdy za Theron a Csokase. 3/10
Bourneův odkaz (2012)
Film bohužel ztrácí na rychlosti oproti předchozím dílům ale i tak se to celkem solidní pokračovaní teto Bournovy větve. 6/10
Probudím se včera (2012)
To si delate prdel? Prazne sceny, spatny scenar a bezduche az trapne vtipky, a co ten radoby remake na americke komedie?!. Nejhorsi film roku! Hvezdu za Madla, ktery to bohuzel nezachranil! 1/10
Štěstí je teplá deka (2011)
Nevim, fakt jsem se nudil. Film neměl hlavu ani patu. A nejvic me stvala ta hudba... Porad a porad dokola, bez prestavky. 3/10
Můj týden s Marilyn (2011)
Naprosto bravurrni herecky vykon Michelle Williams, ktera by za tohle mela dostat oscara. Bohuzel pribeh je zmateny a nezapada do sebe tak jak by mel. I tak za 4 hvezdy. 7/10
Žena v černém (2012)
Daniel Radcliffe a Žena v černém... Musím říct, že mu role kupodivu sedla. Nečekal jsem vůbec žádnou krev a trefil jsem se. Celkem pohodlný a snesitelný příběh který nemá vůbec nic společného s kýčem. Lekačka střídala lekačku, a na to jaký jsem "frajer" jsem se v pár momentech málem posr*l! 7/10
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
Nadherne zpracovana stara klasika. 8/10
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Reknu jen to, ze jsem si nazapamatoval ani jednu postavu, oproti filmu Pan prstenu. Graficke zpracovani perfektni ale zbytecne zdlouhavy dej a nejvic co me mrzi, ze do sebe vse perfektne zapadalo (viz. Utek z dolu, padajici most atd.) Bohuzel mi nezbyva dat za tri hvezdy. 6/10
Guyver: Temný hrdina (1994)
Ten radoby hlidac pred jeskyni me fakt rozesmal! 4/10