Recenze (548)
O dívce, která šlápla na chléb (2007) (TV film)
Nechapu proc tohle vubec nekdo natocil. A uz ani nechapu filtr ktery se pouziva pri toceni tehle "pohadek"! 2/10
Poslední traper (2004)
Proste jsem se nemohl vyzvracet z toho ceskeho dabingu! Jinak bych kvaltoval za 5*. 8/10
Hotel Transylvánie (2012)
Ano, muze se zdat ze tyhle animaky se opakuji porad dokola... Podobna animace, vtipy i scenare. Je tomu skutecne tak! Ale i tak z nich porad tecu! Viva la Sony Animation. 8/10
Resident Evil: Odveta (2012)
Zacatek byl opravdu slibny. Tesil jsem se jak decko. Bohuzel postupem jsem se zacal ve filmu ztracet. Tohle uz opravdu neni ten dokonaly Resident Evil (2002). Jednu hvezdu za efekty a druhou za odvahu Mill si to zahrat. 3/10
Lukostřelci (2011)
Uctyhodny snimek a konecne bez provazochodcu. 7/10
Až vyjde měsíc (2012)
Obycejny pribeh v neobycejnem az smesnem podani. 7/10
Sinister (2012)
I pres vysoke hodnoceni jsem filmu moc neveril. Pac jsem pouceny z toho ze tyhle film jsou toceny na jedno brdo... Musim ale rict ze do trenek jsem pusitl vic nez jen tri kapky! 7/10
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Fakt jsem se tesil na neco nezvykleho a temneho. I kdyz jsem vedel ze to bude popirat historii a vsechno kolem. Misto toho Bekmambetov stvoril - toto, divne, neco... 4/10
Ghost Rider 2 (2011)
Panove a damy, svet se opravdu posral! Jednu hvezdu za odvahu to natočit. 2/10
Black Books (2000) (seriál)
Zatím nejlepší seriál co jsem viděl... Moran je blázen. 10/10