Recenze (1 857)
Nevěřící (2013)
Tohle je ryze americký dokument pro Američany. Což jest náramná škoda. Pod pláštíkem mohutné show, rádoby provokativních hlášek a občasného laciného handrkování s vidláky se totiž snadno ztratí podstata věci, totiž boj proti zkostnatělosti, zabedněnosti & hlouposti. A jen chvilkami vysvitne, jak jsou Krauss s Dawkinsem inteligentní, myšlenkově otevření a vtipní. Ostatek patří do odlišného diskurzu, jakož i kulturního okruhu...
Neviditelní (2014) (seriál)
Trapná komunální satira. Patří takořka do kanálu.
Nevinná (2008)
Nesmysl. Ale díky za happy end...
Nevinné lži (2013) (seriál)
Nedaří se. Nedaří. Díl 4. jest pak čirým zoufalstvím, představujícím esenci toho nejhoršího z televizní tvorby.
Nevinné lži (1995)
Poněkud úchylné, nicméně zajímavé. Dobré.
Nevinnost (2011)
Překvapení. Od autorské dvojice Hřebejk – Jarchovský bych je vskutku nečekala.--------- Navzdory několika logickým lapsům [postava Hynka Čermáka (???) atd.] se jedná o velice působivý počin. 3,5 hvězdy bez dlouhých řečí.
Neznámý (2011)
Hmmm. Dalo by se říci poněkud zbytečný film... 48 hodin v Paříži už tu přece bylo. Já, vím, zde je všechno rozehráno v opačném gardu. Takže co? Positiva převládají: 1) Stísněná, paranoidní atmosféra; odcizení a chlad. 2) Moc pěkný soundtrack evokující mimo jiné Bowieho Low (ano, Berlín). 3) Neeson, Ganz (výborní); Quinn, Langella (potěší). Ostatek trochu nezajímavý, nicméně neruší. Suma sumárum: 2,5* a najdeme se v Berlíně.
Neznámý voják (2017)
Život je (někdy) svině. A Finové rovněž dělali její práci... (jakkoliv s nimi Rusové sehráli nesmírně špinavou a zlou hru).---- Film je velmi podivně sestříhán.
Než si pro nás přijde (2007)
Hvězdičky jsou pro Morgana Freemana (prostě proto, že nejsem sběratelem pohlednic, ani neoblibuji hollywoodské dojáky, u nichž znáte pointu před započetím úvodních titulků).
Nikdy nejsme sami (2016)
Tíha. Absurdity.