Recenze (248)
Seznamte se, Joe Black (1998)
Nadherny film
Wimbledon (2004)
Teeda. Tohle me dodt prekvapilo, cekal jsem sladkou komedii, proste klasickou, ale tohle je neco jineho, i kdyz svuj zaklad to cerpa ze sladaku.Moc pekne. DVD take uslofakt vybornej kometar od rezisera, FAKT sem se zasmal)
Stopař (1986)
NAdprumenry film i kdyz uz trochu sesly starim. Ale stale dobry pribeh a doporucuji oprvadu an shlednuti! Jinak moc pekne udelane DVDcko
Pánská jízda (1984)
Pro me tedy trosku slabsi odvar. Spojeni Hanks+Duddikogf mi opravdu nesedi.. To je jako porovnavat Armaniho a vetnamce
Dokonalý džentlmen (1992)
Hehe, klasika od Eddiho Murpyho. Proste je to film, ktery mu sedne. Skoda ze nebyl vic skodoliby a ze vic nehrabal penize, tak by to asi bylo ve skutecnosti
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Neni to beckovy horor, patri k nadprumernym. Temne noci, efektni sviceni, kamerama si pohral
Lovci pokladů (2004)
Nebylo to zas tak strasny, jak mi kazdy rikal. Vizualne to bylo pekne, a ja rad pribehy chytrych zlodejicku:-) Jinak tam bylo az moc symbolu americky statnosti na muj vkus(asi to bylo prece jen vice pro americany)
Lovci lvů (1996)
Moc pekny! Cely film je jeden souboj, a jak je to napinavy!
Živě z Bagdádu (2002) (TV film)
Mozna jsem cekal vic zaberu primo z boje,ale i presto se mi snimek moc libil..
Rodinná pouta (2004) (seriál)
To je fakt silenost, je to s*acka