Recenze (248)
Smrtonosná past (1988)
Vybornemu filmu nalezi vyborne hodnoceni. I kdyz jsou zde dobre "blbosti", i presto me bavi se na film divat, kdyz se uz po 100 opakuje v televizi. A dobry film, by si mel udrzet divaka nekolikrat. Pokud si jej udrzi, je dobry!
Dannyho parťáci (2001)
Dalsi "inteligentni" loupez, ktera se podoba "Posledni loupezi" svoji vychytralosti...Tyto dva filmy spojuje hodne veci. Jine je pouze prostredi a pocet lidi...
Smoke (1995)
Je to jako jeden velky koncert v Narodnim divadle. Do divadla jdete otraveni, ven z nej, ohromeni...
Piraňa II: Létající zabijáci (1982)
Kazdy potrebuje svuj odrazovy mustek, k tomu aby se dostal nahoru. Tenhle film, beru prave jako ten odrazovy mustek. Kdyby J. Cameron nenatocil tenhle film, nemeli bychom Terminatora! Za to, ze pomohl Jamesovi, davam 1 hvezdu, filmu samotnemu, rikam ODPAD!
Ďáblův advokát (1997)
Dabelksy thriller. Al Pacino proste umi, a Keanu je hvezda budoucnosti(vlastne uz je hvezda)...
Sniper 2 (2002) (TV film)
Ach jo. Proc lidi, kteri toci vojensky film, nepozvou na nataceni aspon nejakeho vojina. Klidne i ze zakladni sluzby. Vzdyt to jsou hole nesmysly! Takhle nekvalitni becko jsem dlouho nevidel. Sice zde hraje Tom Berenger, ktereho mam rad(jako herce, samozrejmne), ale ten to svym "prkenym" hranim nezachrani. 1 hvezda pro toma, odpad pro film...
Lovec bouřek (1999)
Dolphe, tvoje "nejlepsi", jestli se tak daji nazvat, leta jsou uz davno za tebou. Pokud si chces dal kazit svoji povest, pokracuj...Napr. by jsi mohl natocit Lovce Bourek 2, to by byl opravdovy "HIT"!
Fakulta (1998)
Vyborny vykon Joshe, klsicke "Rodriguezske" triky a vyborna kamera..
Od soumraku do úsvitu (1996)
Vylizes mi ji?
Desperado (1995)
Po vizualni strancxe je to dokonalsot sama. Pribeh sice nic moc, ale kompenzuje se to, podle mne, az oskarovymi prestrelkami(hlavne ta v baru)..Buscemi je muj favorit, proto 3