Recenze (248)
Spalující touha (1999)
Je to pekne, ale proste divne-pro Kubricka stylove
Jů, vona je chlap (2002)
Lennyd souhlasim ,ale proc vzdycky nekdo napise jen obsah a rekne ze to byl dobrej film.? Je to takovej ten film na sobotni odpoledne, kterej vas nezklame ani neurazi
Drsnej Shaft (2000)
Cekal jsem neco mnohem lepsiho, ale byla to spis nesmyslna slatanina s policejne-kriminalnim provarenym klise...Jediny plus, je zde vykon S.L.Jacksona
Stůj při mně (1986)
Kdo si chce pobrecet, tak at se na to podiva! A kolik hvezd tam hraje. Ja ten film videl, kdyz mi bylo stejne let jako tem, co hrali, a ani nevite, jak me ten film dostal!
Kurýr (2002)
Tak tenhle film me dost prekvapil, kdyz sem si ho pujcoval, vubec jsem netusil o cem je. A byl presne podle meho gusta! Rychly, akcni a s koncem, ktery sem chtel(nechtel sem rikat jakej je:-D)
K-19: Stroj na smrt (2002)
Je to podobne nekolika ponorkovym filmum najednou,ale jak se to da ozivit, kdyz se vsehcno odehrava v ponorce, ze:-) Vyborne natocenej film o nevybornych pracovnich vysledcich ruskych inzenyru a vyborne a velmi odvazne praci techniku:)
Fargo (1996)
HUSTY! Je to tak obycejnej film, vsechno v nem je tak obycejny a to z nej dela neobycejnej film
Dlouhá cesta (2002)
Ac je tenhle film ukazkou filmovych romantickych klise a kyce, na sobotni odpoledne, kdy nemate co delat, vas mozna zaujme
Třináct rozhovorů o tomtéž (2001)
Podivne pomatenej film, kterej nedava smysl uz kvuli tomu, proc se vlastne natocil.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Charlie Kaufman je proste geinius a podivne genialnalni režie Micheala Gondryho nemuzou dat dohromady nic jineho nez podivne genialni zalaskovanej film...Opravdu vsem doporucuji!