Recenze (248)
Rambo II (1985)
Driv bych dal dve, jako blbost, ale nedavno jsem to shlidnul znovu a zjistil sem, ze sou tady docela drsny hlasky u kterejch sem se fakt nasmal. Kdyz se na ten film divate s ironii, jako ze rambo je taaakhle statecnej a ze je taaakhle ferovej, tak je to cool akce, jinak je to (dnes) blbosticka
Praying with Anger (1992)
Shyamalan neni dobry herec, ale vyborny reziser. Proto by mel zustat spis u rezie. Jinak film docela pekny. Shyamalan se snazi poznat(jako american) indickou kulturu..Je to takovy nemastny neslany, spis, pro ty, co maj radi rezisera. Ja to mel k vecerni veceri :)
Terminál (2004)
Normalne bych ohodnotil vic, ale od spielberga cekam opravdu vic..Proste se toho chlapec u me nezbavi. On neni na takoveto filmy.
Mariňák (2005)
Zatim bezkonkurence nejlepsi kamera jakou jsem kdy videl. Spolecne s black hawk down .. Vyborna hudba..Mendes proste sakra umi
Agent bez minulosti (2002)
gg
Jak ztratit kluka v 10 dnech (2003)
Zas tak spatny to nebylo
Loupež po italsku (2003)
Na jednovecerni shlidnuti to staci. Vickrat asi ne
Dokonalá bouře (2000)
Film o nicem, presto o vsem. 3 a pul
Milujte svého zabijáka (2002)
Huh. No dobry! Fakt celkme drsny, ale film dobrej doporucuji shlednout. Jen jsem nejak(zase:D)nepochopil konec
Dannyho parťáci 2 (2004)
Slaby scenar.Blbost. Pochopil jsem to,ale lepsi nez jednicka to neni, a na zaver jak julie hraje julie, bože, co to je?