Recenze (794)
Star Trek (2009)
Blockbusterový Star Trek ve Star Wars hávu - vážný i odlehčený, vizuálně orgastický i plný emocí.
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Po průměrné I.epizodě se Lucas kvalitou přiblížil původní trilogii - méně Jar Jara, výtečný Hayden Christensen a o hodně temnější scénář. Cítím se, jako když mi bylo dvanáct. Lucas strikes back.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Jar Jar Binks a Jake Lloyd najednou, to už je i na mě trochu moc. Na druhou stranu závod kluzáků a skvělé (ač samoúčelné) triky. Zkrátka průměr, který mi trošku znechutil mou oblíbenou trilogii.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Film za 80%, sequel za 20.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Čisté pokračování, které k řemeslné dokonalosti nabízí sympatické hrdiny nové generace (britský přízvuk je hot!). Krom dětinského nadšení ze šlapající akce zažívám i lehké rozčarování nad závěrečným kroužením nad kopcem a především záporákem, který patrně došel z castingu Harryho Pottera. However - nic se nezměnilo, ale tenhle film už jsme všichni viděli.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
To tap into the power of the dark side was to indulge in raw emotions such as passion, anger, and hatred. The dark side was greed, the fear of change, and the inability to let go. Disney zkrachuje a Abrams pujde do pekla.
Steve Jobs (2015)
Boyle není Fincher, ale překvapivě zvladá dosáhnout tempa i v takřka divadelním počinu. Což mě mile překvapilo. Fassbender i Kate super, sorkinovost mi projednou nevadila. Moc mě baví, jak je to popcornově povrchní a většinu času podkreslené hudbou. A přípomíná mi to Marii Antoinette.
Steven Seagal - Muž zákona (2009) (pořad)
Zenová lukostřelba a šestosmyslové postřehy. Tak do sedel!
Stmívání (2008)
Celovečerní tragédie s obludným příběhem plným logických nesmyslů, postrádající jakoukoliv gradaci i herce. Ale i tak stále věřím, že je v tomto ohledu kniha ještě povedenější. A Robetr Pattinson se celý film tváří, jak kdyby měl v prdeli koště...
Stopař (2007)
Redefinice nefunkčnosti.