Recenze (35)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Výrobní herci, výrobná kamera, geniální finále, vypadá to krásně, parádní soundtrack, skvělý Tarantino jako režisér, ale slabý Tarantino jako scénárista. Kdyby tohle natočil někdo jiný, má to tady tak 60 %.
Avengers: Endgame (2019)
Velkolepé završení největší epické ságy mojí generace. Nedovedu si představit lepší zakončení, než jaké jsem dostal. Výkřiky úžasem, které nejsou v českých kinech běžné, a skleněné oči budíž důkazem. Díky, Kevine.
Zlý časy v El Royale (2018)
Tarantinovka bez doteku Tarantina.
Blade Runner 2049 (2017)
Krásná vyšperkovaná nuda.
Tiché místo (2018)
První půlka 4, druhá bohužel mnohem slabší.
Equalizer (2014)
Jdu makat do Hornbachu!
Escobar (2017)
Vlastně to nemá moc chyb. Jedinej velkej problém jsou seriáloví Narcos. Bardem sice božskej, ale na Mouru stejně nemá. Dal bych 4, ale proč do prdele mluvili anglicky. Španelsky mluvící herci. Hrající Kolumbijce. Putas fakt nestačí.
Špunti na vodě (2017)
Byl jsem překvapenej, že to není až tak hrozný, jak jsem přespokládal. Bohužel musím strhnout jednu hvězdu za některý debilní scény, ve kterých figurovaly ty dvě holčičky alergický na kiwi. Kdykoliv byly v záběru, myslel jsem, zě zhebnu.
Špindl (2017)
Jednu hvezdičku musím přidat za tu bloncku a jednu zase ubrat za to protivný děcko. Jinak samozřejmě naprosto bez nápadu, nechápu, že za tohle někdo dostane peníze.
Velká nádhera (2013)
Výtvarně nádherný, obsahově ale dost na hovno.