Recenze (35)
Liga spravedlnosti (2017)
Gal Gadot nepřekvapivě a Ezra Miller překvapivě fajn. Zbytek nudnej. Největším problémem je ale naprostá absence emocí. Prostě to nějak plyne, ale nemá to šťávu. Jo a málem bych zapomněl na ten hroznej digibordel, kterej tu umělost akorát umocňuje.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Vaughn je ultratýpek, ale tohle trochu pokazil. Není to špatný, ale nemůžu se ubránit dojmu, že kdyby se místo tohohle ujal nové látky, byla by to pecka roku, jak jsme u něj zvyklí. Tohle je jen taková příjemnost s fajn momenty, která šle jeho fanoušky asi trochu zklame.
Wind River (2017)
WUT. Tylor Sheridan si po několika perfektních scénářích, zkusil něco nejen napsat, ale i zrežírovat. A je z toho TOP 3 2017. Mrazivá atmosféra, jedna z nejdrsnějších scén, co jsem kdy viděl (ne náhodou se okolo ní motá Jon Bernthal). Jindy otravní Renner a úspěšnější Olsenka (která je ale vždycky celkem kost <3) hrají jak o život. Nechápu. Masakr. Villenevue že je nejperspektivnější režisér současnosti? Ale kdeže...
Za každou cenu (2016)
Takhle si představuju kvalitní práci. Hlavní herecké trio se předhání, ale klenotem tohoto filmu je jednoznačně scénář. Taylor Sheridan se v mých očích staví do role jednoho z nejperspektivnějších scénaristů. TOP 10 2016.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Někdo může namítat, že je to kopírka čtverky. Perfektně splnilo svůj účel. Příběhově napjaté a jakožto první díl nové série krásně uvádí nové postavy a pokládá otázky, na ktery jsem chtěl znát odpověď a nemohl se dočkat osmičky. Zpětně v kontextu osmičky a Darebáka jedna to považuji až geniální. Škoda, že osmičku nedělal taky J. J. a teď nemyslím Jar Jara.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Viděl jsem jen poslední sérii, možná mi chybí podněty ke smíchu, ale přijde mi to někdy až trapné. Kocour je vyloženě otravnej.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Nevím no, mně Lex Luthor přišel strašně cool, Jesse je machr.
Sebevražedný oddíl (2016)
Škoda, že to DC nechali na Ayerovi :( mohla z toho být nejlepší komiksovka od Iron Mana 3
Wonder Woman (2017)
I když mě Gal Gadot málem donutila dát 4...
Drsňačky (2013)
Film založenej na tom, že hlavní postava je tlustá vypatlaná kráva, tak jaký to asi může být?