Recenze (2 924)
Agrometal - Soutěž (2023) (epizoda)
Přijde mi, že dnešní divák je hodně náročný. Za mě je to prima sranda. Trochu vtipné, trochu trapné. A některé díly opravdu k popukání.
Černý telefon (2021)
Dobrý film. Dostala jsem tip a vyplatilo se to.
Kriminálka Miami - Smrt jednoho poctivce (2012) (epizoda)
Dobrý díl. Poučný i pro obyčejného člověka.
Specialisté - Mimořádná událost (2023) (epizoda)
Nic moc díl a ještě rozdělený na 2 části. No to za ten týden nejspíš zapomenu, o co tam šlo.
Equalizer (2014)
No jako, ano. Je to dobrý film. Osciluje u mě mezi 3 a 4-mi hvězdami. Skvělí herci. Denzela můžu, je to sympaťák a Chloë mám také ráda.
Specialisté - Kyselina (2023) (epizoda)
Po delší době kvalitní díl. Hodně silný příběh z atraktivního prostředí. Většinou jsou případy slabé, ale jednou za čas se objeví naopak hodně dobrý. Doporučuji. No jedno mínus to má. Petra Tenorová už tu jednou hrála, před 4-mi lety. V tomto seriálu už to udělali víckrát. Asi nedostatek herců.
Stíny smrti: Vražda v Aveyronu (2014) (TV film)
Pokud máte rádi jasné filmy, tak si to nepouštějte. Kromě toho, že je to zdlouhavé, nezajímavé, tak je to i příšerně zamotané.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Jako, jo. Pusťte si to a užijte si to. Po delším zvažování jsem se rozhodla pro 5 hvězd.
Sirotek: První oběť (2022)
Dost jsem se těšila. Po skvělém 1. dílu sice úplně zklamaná nejsem, ale čekala jsem víc. Nelíbila se mi atmosféra tohoto filmu. Je to celé natočené, jako by se to odehrávalo tak v roce 1970.
Podatek od miłości (2018)
No to je hrozná blbost. Nechápu. I když je to jakž takž vtipné, ale spíš film do telky, než do kina. A navyše som to viděla v Slovenskom znení. Jejich dabing nesahá našemu ani po kotníky.