Recenze (2 924)
Kruhy (2017)
Ač je to jen pokračování známého horroru, rozhodně se mu to vyrovná. Já jsem spokojená a nečekala jsem víc. Za mě 100% spokojenost.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
No nebylo to špatné. I jsem se docela zasmála, ale podle recenzí a věškerých informací co jsem měla, jsem čekala o hodně víc.
Mrakodrap (2018)
Úplně perfektní film. Za mě absolutní STOVKA.
Kukačky - Epizoda 6 (2023) (epizoda)
Jako nemůžu si pomoct, ale opět mě tento díl rozbrečel.
Promlčeno (2022)
Extrémě napínavý thriller. Skoro jsem ani nedýchala a byla v naprostém napětí, co bude dál.
Proč ztroskotala Costa Concordia? (2021) (seriál)
Zajímavý dokument s výpovědí skutečných účastníků tragédie.
Ženy a život (2022)
Navzdory malému očekávání se z tohoto dílka vyloupla naprosto skvělá romantická komedie se super herci. A jako bonbónek navíc skvělá hudba Olinky a navíc si tu také zahrála nemalou roli.
Černé vdovy - Epizoda 3 (2023) (epizoda)
Už mě to nebaví. Nebo aspoň tento díl ne.
Symptom Pandorum (2009)
Je to celkem blbost. Takové zmatené, nelíbilo se mi to. Pořádně jsem nepochopila o čem to je.
Docent - Lesní vražda (2023) (epizoda)
Možná proto je dílko tak dobré, protože ho dělal Jirka Strach. A že hlaví role ztvárnili Ivan Trojan a Terezka Voříšková.