Recenze (2 924)
Mafiánovi (2013)
No koukám, že se s ničím nepářou. Ať se to týká matky, otce, syna a dokonce i dcery. Postupují podle hesla - když to nepůjde po dobrém, půjde to po zlém. A je fakt, že někteří z nich si takové zacházení plně zasloužili. I když pravda volí k tomu trochu až moc brutální prostředky. Ale zase vždycky dosáhnou svého.
Armáda jednoho (2009)
Už dlouho jsem neviděla film, který by byl takhle o ničem. Naprosto nezajímavé. Jen zřejmě, pokud jsem to správně pochopila, tam bylo vlastně celou dobu skryté to, že šlo o nejhledanějšího teroristu, a Cuba ho nakonec zabil. Ač můj oblíbený herec, film naprosto nezajímavý.
Kráska a zvíře (2014)
Tohle je zatím poslední a také nejkrásnější zpracování Krásky. Perfektní masky.
Kriminálka Anděl - Minuta ticha (2010) (epizoda)
Tohle je snad zatím nejlepší díl.
Jen o rodinných záležitostech (1990)
Zajímavé, poutavé, pravdivé.
Doktorka Kellerová - Návrat (2017) (epizoda)
Dobrý seriál. Ale tak právě proto by mě zajímalo, kdy to bude pokračovat? Není tady o tom zmínky že budou další díly a přitom to skončilo neukončeně.
Pompeje (2014)
Překvapivě poutavý film. Ač tento žánr nepatří mezi mé favority. Zatím nejlepší z filmů, co jsem na toto nebo podobné téma viděla.
Hrdost a sláva (2008)
Je tu hodně známých herců. Ale je to takové těžké dílo, špatně se v tom vyznává. Dostal mě závěr.
Hitchcock (2012)
Bravo. No tak já jsem tedy za celý film nepřišla na to, že Hitchcocka hraje Hopkins. Tudíž skvělá práce maskérů.
Identita (2003)
Po novém zhlédnutí měním hodnocení ze 3 na 5 hvězd. Čas ukázal. Podle mě je to psychologický thriller, nejen mysteriozní.