Recenze (8 460)
Nájemník na zabití (2020)
Nesmyslná komedie, fetak v domě ala party kozenky.
Nájemní zabijáci (2011)
Van Damme je borec sám o sobe má dobré filmy i méně působivé i na svůj věk je pořád výborný ale tohle bude patři mezi je menši akce co se týče, aspoň z moji stránky víc akce sem postrádal přesto pomsta byla výborná.
Nákaza (2011)
Nebyl špatný scénář ale měl své mouchy a nedostatky a zbytek už tomu nepomohl přesto se to dalo.
Nakažení smrtí (2008)
Na pár slabých chvilek a celkové snahy dostat film na vysokou úroveň dám jedna jinak nuda.
Nakládačka (2004)
Další taneční nakladačka v podáni suprové hudby a skvělého tance.
Náklaďáky (1997) (TV film)
Hrozna chujovina a nejhorší scéna když autíčko rozbilo borce no s toho sem měl fakt dost.
Na kolejích čeká vrah (1970)
Knihu si pamatuji hodně a film je slušný zajímavý ale není to pro mě bohužel.
Na konci cesty (2017)
Dost jsem se těšil pač trailer dobře navnadil no dostal jsem zákopovou pohodu války no což mě dvakrát nenadchlo bohužel.
Na křídlech lásky (2023)
Pěkný příběh, příjemná hudba, nádherné prostředí, laciný námět a několikrát ohrané téma,ale prostě mě se to líbilo.
Na křídlech orlů (2016)
No upřímně by šlo vytřiskat mnohem víc, příběh zajímavý ale herecky podle mě špatně vybraný, málo dramaticky moc nezápusobil.