Recenze (8 460)
Malí kovbojové (1972)
Nojo prach kam se podíváš a klobouky a pistole normál film.
Funny Games (1997)
Dostal jsem to samé pro mě nezáživné a moc nezajímavé.
Funny Games USA (2007)
No nevím co nám tím chtěli říct ale nevyšlo to dvakrát škoda.
Leningrad (2009)
Je to koukatelné drama z válečného prostředí ale neoslní nepřekvapí a nenabídne nic navíc takže dalo se ale nic víc.
Vyvrhel z pekla (1981)
No našli by se scény co byli slušné ale celkový film už dvakrát nebaví.
Rohy (2013)
Byl to celkem divný nápad na film ale ušlo to no.
Maska démona (1960)
Takové filmy jsou zvláštně zajímavé ale neoslní prostě jednoduché a v pohodě.
Nazareno Cruz y el lobo (1975)
Zajímavý a dalo se to přežít ale nic pro mě zrovna.
Bohové musejí být šílení 2 (1989)
Dvojka je o kapku lepší jako předchůdce ale i tak v ní vidím jednoduché zpracování.
Dej si pohov, kámoši 2 (1995)
Dvojka je slušná a zábavná jako předchůdce v pohodě film.