Recenze (8 460)
Hugo a jeho velký objev (2011)
Hugo se snaží a já jsem se nebavil, je to pěkně natočené ale mě to neoslovilo.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Western ala vlak nic moc.
Iluze lásky (2007)
Nic moc romantika nuda o ničem ani doba nebyla zlá prostě mě to nebralo.
Iced (1988)
Horor kde nejlepší záběry jdou mimo je k hovnu, modrý zakuklenec moc neukáže hrozný. Vlasata dovolená na horách nuda. Nevyužité prostředí a nápad a trocha kozenek to nezachráni.
Degrassi Goes Hollywood (2009) (TV film)
Jediná dobrá věc na filmu je Nina jinak hrůza a děs.
Vánoční lov (2013) (TV film)
Vánoční pohoda se proměnila v akci a herci se až tak moc snažily že fakt už ne.
Vánoční návštěva (2003) (TV film)
Příběh který prostě dopadne dobře no kdyby tam nebyla kobyla tak by se mi to asi líbilo víc, předvidatelné jednodché málo emoci na vánoce dost chudé.
Experiment: Zombie (2006)
Zombie hrozný na to se fakt nehodí dívat, blbost.
Špindl (2017)
Nevím jak uvažuji herci a banda co tohle vytvořila, ale tohle zabolelo skažený film kde se člověk podíva no prostě naši žadna sláva.
Mastnej škrtič (2016)
Výtvor tohohle filmu se řadí do soutěže spalte a zapomeňte katastrofa.