Poslední recenze (3)
Drive (2011)
Láska na první pohled i poslech. Takhle podmanivý Ryan Gosling nikdy nebyl. Pohltilo mě to, sežvýkalo a vyplivlo s pořádným pocitem hořkosti. Ale stálo to za to.
Shenandoah (1965)
Na tenhle film jsem náhodou narazila při sobotním surfování po kanálech, a jelikož nedávali nic jiného, prostě jsem ho nechala běžet. Netrvalo dlouho a upoutal moji pozornost a za chvíli jsem od něj už nemohla odtrhnout oči. Asi to hodnotím čistě ženským pohledem, ale mě to prostě chytilo za srdce. Nešlo pro mě o formu, ale spíš o obsah. James Stewart tu ztělesňuje tvrdého, ale spravedlivého chlapa se srdcem na správném místě, který si vás prostě získá, stejně tak jako zbytek jeho rodiny. Spousta věcí, která tu zazní v podobě rad do života a životních postojů mi přišla tak pravdivá, že jsem neodolala a neustále souhlasně mručela a v několika momentech, kdy rodina na vlastní kůži pocítí, že se válka dotýká i jich, jsem nekontrolovatelně slzela a nenápadně posmrkávala, aby mě náhodou přítel nezahlédl a nenazval ubrečeným máslem. Ale celkově ve mě tenhle film zanechal stopu a určitě se k němu v budoucnu ještě vrátím.
Thelma a Louise (1991)
Skvělá hudba, skvělá kamera, dokonale zpracované pohledy na okolní krajinu v kontrastu s uhánějícím vozem. To všechno dává ten správný podkres ještě lepšímu příběhu ztvárněnému dvěma skvělými herečkami. Vím, jsou to samá superlativa. Ale vždycky po shlédnutí tohoto filmu zatoužím po rebelantství a přesto, že má smutný konec, po každé ve mně zanechá po nějakou dobu příjemný pocit. Pane Scotte klobouk dolů :)