Recenze (247)
Kdopak to mluví (1989)
Asi nejsem cílová skupina,ale mě to nebavilo ani tenkrát, ani ted...
Smrtonosná past (1988)
Ve své době akční pecka,po letech už tolik neoslní...
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Při zjištění,že nový "zlý terminátor" bude holka jsem se zhrozil.Překvapivě právě dokonale chladná(a sexy) Kristana je hlavním tahákem.Arnold přibývající věk kompenzuje kadencí hlášek("talk to the hand":)).Akční scény mají tempo(scéna s jeřábem) a ty které "vykrádají" dvojku neruší,protože jsou natočeny s nadhledem-a tak je potřeba celý T3 brát.Já to udělal a skvěle se bavil...
Terminator Salvation (2009)
Salvation dost vybočuje ze série, hlavně umístěním do post-apokalyptického světa a já jsem za to rád. Rozhodně lepší než vykrádačka starých Terminátorů v novém kabátu. Worthington, minirole Ironsidea i akce/efekty potěšily, zbytek nezklamal...
Mulholland Drive (2001)
Mulholland Dr. je pro mě nejlepší z Lynchových filmů. Krásně, ale záludně si pohrává s vaší myslí, fantazií i pozorností, aby se vám nakonec zavrtal do mozku jako červ a bude trvat možná i několik dnů, než se ho zbavíte. Mě se to stalo a bylo to příjemné. Jeden z mých nejsilnějších filmových zážitků, který mimo jiné vzbudil mojí lásku k Lynchovým i psychologickým snímkům obecně.
Cherrybomb (2009)
Cherrybomb je především drama o problémech dnešních teenagerů-láska,kamarádství,sex,vztahy s rodiči a drogy jsou "jen" jedním z nich...není to "drogová jízda" a je to tak dobře.
Prokletý ostrov (2010)
Asi jsem zvláštní, ale zatím co někteří "vše věděli" po 5 minutách a hodnotí 2*, já napoprvé tušil(!) pointu a ostrov mě natolik dostal, že jsem si ho pustil znova (téměř bez přestávky:)) Podruhé jsem vše věděl a hodnotím bez váhání 5*.Shutter Island není jen o pointě a zbytečném "tahání za nos" a opakování mu neubírá na kvalitě zážitku, pouze mění úhel pohledu, vyznění skutečností a důležitost detailů. Film, který mě naprosto uchvátil a přivodil podobně silný zážitek, jaký mám Lynchových filmů... "Co je horší? Žít jako zrůda, nebo zemřít jako slušný člověk?"
Kokain (2001)
Velmi silný a na reálném základě postavený životní příběh člověka, který jde za svým snem, ale zvolí si špatnou cestu - drogového dealera. Vzestupy střídají tvrdé pády, ale on nedbá varování ani se nepoučí z vlastních chyb dokud nepřekročí hranici, ze které už není návratu a přijde úplně o všechno...Depp je jako George Jung excelentní.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Nejpůsobivější romantický film, co jsem kdy viděl. Vzájemný respekt Joa (smrt) a Williama, kterého má odvést na onen svět je doplněný jeho touhou po poznání a ochutnávce lidského života. Z toho vzniká křehký vztah Joa a Willovi dcery v podání krásné Claire Forlani, který obsahuje téměř nepopsatelný, nadpozemský náboj a vytváří dvě proplétající se příběhové linie, které se spojují v dokonalý celek.
Město andělů (1998)
Zkoušel jsem to dvakrát,ale Město andělů na mě prostě "neučinkuje".Nevím přesně čím to je,možná ústřední dvojicí...mám nutkání to srovnávat s tématicky lehce podobným Seznamte se,Joe Black a to je pro mně o třídu víš.